Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille. Millaisessa säässä sitä vietätte?

Avainsanat: itsenäinen suomi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.12.2010 - 09:40

HYVÄÄ ITSENÄSYYSPÄIVÄÄ! Yöllä on tullut mukavasti lunta .Nyt leppoisa talvipäivä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.12.2010 - 09:31

Kiitos samoin Mariaana,että hyvää itsenäisyyspäivää sinullekin.Meilläpäin on ihan hirveä myräkkä...lunta tulee taivaan täydeltä kovan tuulen kanssa,että lumitöitä riittää..
Toivon mukaan tämä tämä minun lapsenlapsi selviää taas hyvin laivasatamaan Vuosaareen..lähtee klo 10 sinne suuntaan...keli on varmaan tosi huono tuolla maanteillä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 09:56

Hyvää itsenäisyyspäivää..
Lunta sataa hiljalleen maa valkoinen taivas sininen, niinkuin tähän päivään kuuluukin jos lipun värejä noudatamme...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 10:04

Hyvää Itsenäisyyspäivää sinullekin. Lunta vähän sataa ja pakkasta on vaan -3 astetta, tänään vaan oleskellaan rennosti ja illalla pitää linnanjuhlia katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 10:15

Hyvää itsenäisyyspäivää myös sinulle Mariaana.Lappeenrannassa on päivä kirkastumassa,Pakkasta on - 6C ja tuulee hiukan,lunta satoi eilen ja vielä yölläkin on satanut vähäsen,nyt kyllä on ihanhyvä ulkoilusää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 10:33

hyvää Itsenäisyyspäivää Sinulle ja kaikille Napsulaisille.
lunta hitelee hiljalleen ja vain -5C pakkasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 11:38

Hyvää itsenäisyyspäivää täältä Keski-Suomestakin, jossa sataa lunta sakeasti ja pakkasta kuusi astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 11:43

7-kaunis itenäisyyden ilma ,sini valkoinen.Lunta leijuu taivaalta ja lumitöitä riittää.Kaikille teille rakkaat napsulaiset ,sinivalkoista, itsenäisyydenpäivän juhlaa.Toivottaa Bongari täältä suon laidalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 11:47

Lunta tupruttavassa pilvisessä -3,6 asteen pakkassäässä vietetään Turussa itsenäisyyspäivää. Kaunis valkoinen hanki on peittänyt maan. Hieno lenkkeilykeli on ja sekin pitäisi tehdä jossain vaiheessa.

Hyvän itsenäisyyspäivän toivotukset lounaissuomesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 18:23

Hyvän itsenäisyyspäivän toivotukset minunkin puolestani. Täällä Oulussa tuli yöllä lunta, päivä on ollut mukavan leuto ja tuultakin on riittänyt juuri sen verran että siniristilipun ei ole tarvinnut velttona roikkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.12.2010 - 01:07

Hyvää Itsenäisyyspäivää sinullekin vaikka onkin jo vuorokausi vaihtunut. Meillä on tullut lunta lisää ihan kiitettävästi. Ainakin tulee valkoinen joulu.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 07.12.2010 - 08:49

Hyvää Itsenäisyyspäivää Sipoostakin. Keli on oikein talvinen ja lumitöitä riittää. Onnekseni maaseudulla toimii tälläinen pyyteetön naapuriapu, olisin muuten aika pulassa tuon lumimäärän kanssa joka pihalta pitäisi kolalla siirtää. Ystävällinen naapuri käy suurimmat massat traktorilla linkoamassa pois niin minulle ei jää kuin portaikkojen putsaaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 20:46

itsenäisyyspäivstä on jo kulunut jokunen aika. Katselin kotikaupunkini juhlallisuuksia sankarihaudoilla ja
soihtukulkuetta illalla.
Linnan pukuloiston katselun lopetin kesken, tuntui kuin ei kiinnostanut enään.
Jotenkin alkaa tutua niin typerältä kun ajattelee, mitä asiaa juhlitaan, niin pukuloisto ja
korkokengät ovat pääasiassa. No Karita Mattilan puvusta en sano sitä mitä haluaisin.
Suuri tähti, suuret eleet.