Yhdysvaltain salainen avaruusalus?

Yhdysvaltain salainen X-37B-minisukkula laskeutui
www.avaruus.fi/uutiset/kanto...eutui.html

Avainsanat: uusi sukkula

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.12.2010 - 15:54

Siirrettiin sotilasprojektiksi Nasalta, että olisi pysynyt salaisena. Ei näköjään auttanut. Voipa olla, että tieto on tahallisesti julkaistu. Mene ja tiedä.

Kysyjän kommentti

varmin tapa on saada asia esille julistamalla se salaiseksi?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.12.2010 - 11:19

miksi se teto on niin salaista , mitä se kone on kerännyt ... ihmettelen ... onko tuolla avaruudes niin peloittavaa , et ei voida julki tuoda ... pohtii tää punapää pienessä aivolohkossaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2010 - 13:00

No ainahan nuo juttujaan piilossa pitävät, tuskin sieltä ihan mitään maailman mullistavaa edes onkaan lähipiirissämme..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2010 - 13:16

miks niitä ei voi kertoa???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2010 - 15:55

Piensukkula Sotilastukikohtaan. Aina pitää olla salassa kaikki, ennenkuin paljastuu jotain .Ei se ilmaista ole siellä käydä toiset ei pääse koskaan. Salaista tietoa tuotuna , vietynä ja rakennettaessa.
Ei niitä toisille valtioille paljasteta. Turvallisuus tekijä.Edellä halutaan kulkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2010 - 17:16

aivan kullästyttää jo nämä salaiset lennot ja tiedoittelut niistä. ei minua hetkauta pätkääkään missä lentävät. Minun turvallisuuteni luultavasti riittää loppuajaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2010 - 20:12

Miksi noita asioita pitää salassa pitää..kun lehtien palstoilla kumminkin kerrotaan sanoin ja kuvin asioaista..