Jos olisin turkulainen?

En kyllä uskaltaisi käyttää enää siltoja. Senverran taajaan tuntuu nuo hajoavan. Taisipa se yksi olla Helsingissäkin.
www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa....ti-turussa

Avainsanat: silta romahti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.12.2010 - 13:57

Onhan tuota siltaa tullut käveltyä.Rikkoontuu se silta missä vaan jos siihen törmäillään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.12.2010 - 13:30

Aika surkeita nuo tilanteet. Jos olisi lapsia ollut sillalla ,näissä kaikissa. ÄÄni olisi toinen. Nyt ollaan loppujen lopuksi aika hiljaa.
Kuljettajien vastuu ja tarkkaavaisuus kadonnut johonkin.Montakohan täytyy vetää alas se jää nähtäväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 13:47

Sattui hiljattain samantapainen onnettomuus myös kehätien sisäpuolella ja jopa ihminen kuoli siinä tapaturmassa, en minäkään siellä siltoja uskaltaisi käyttää, ja täällä sentään vaan tyhjä silta romahti, ei se paikkakunnasta ole kiinni kun vahinkoja sattuu. Ja turvallisemmin täällä asuu kun pääkaupunki seudulla. Minulle tulee aina mieleen kun kotikaupunkiani leimaillaan että eikös Jakomäen retkut ja elämä ole enää uutisoinnin arvoista Helsingin lähikylissä,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 16:12

On se kummallista ettei niissä autoissa ole mitään varoituslaitetta kertomassa ylös unohtuneesta nosturista, kuten turvavyön valo ym.
Nosturien suunnittelijat, valmistajat tai asentajat vastuuseen järjettömyydestään.
Jakomäki on "rauhoittunut", entiset retkut on nyt vanhoja hiljaisia ja surkeita holisteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 16:26

On sitten hyvä puoli, ettei asu Turussa ja lähimain.
Vaikka olen aina pitänyt Turkua kulttuurikaupunkiemme ensimmäisenä.
Onneksi kesti Erik XIV ja Kaarina Maununtyttären askeleet, heistä kait rakkauteni pohjautuu Turkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 17:51

Turussa asun, mutta ei tässä kauaa ole kun tuollainen vaati hengen joten Turussa onnistuttiin tuo sortumaan ilman henkilövahinkoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 21:05

joo samaa sanon nytkin , kuin silloin viimeksi , et hälyttimet autoihin .. etteivät rynni siltojen alle , jos ei mahdu ... mut tässä tapaukses oli onni onnettomuudessa , ei ollut ketään sillalla luojan kiitos ...tuost sit . eet ..onko hyvä. vai huono olla turkulainen ... niin en ota kantaa ex tyytyväisenä turkulaisena :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 21:42

Tuntuu sillat olevan vaarallisia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2010 - 12:37

Turussa ei muu kannata kuin henkselit! Siltoja menee ja tulee, kunhan vain pysyisivät ylhäällä. Jotkut turkulaiset poliitikotkin ovat kertoneet olevansa "sillanrakentajia". Eivät ne ajatus sillatkaan ole kantaneet kuin pari viikkoa. Seuraavaksi korjataan kaksi siltaa ja rakennetaan yksi uusi nimittäin "pennisilta". Mitähän lie kehittelevät vielä kulttuuripääkaupunki (2011) teeman puitteissa. Kauhulla odotellaan.
Naapurikaupungissa Raisiossa on paljon siltoja siinä aivan keskustassa. Kuulemma on niin, että ei suuret sillat jokia kaipaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 18:45

Tuntuu nuo sillat olevan nykyään vaarallisia paikkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.12.2010 - 00:34

Ei turkulainen ei ehkä ajaisikaan ajoneuvolla kävelylle tarkoitettua siltaa pitkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2010 - 19:12

Uskomattomia asioita, joita saattaa tapahtua.