Suuri kaalihuijaus. Aiotko lukea tämän kirjan?

Sen verran mielenkiintoa herätti Talouselämän kirjaesittely, että täytyy lukea.

www.talouselama.fi/kirjat/ar...leComments

Avainsanat: suuri kaalihuijaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.12.2010 - 15:59

en lue - mutta kaalihuijaus? onko se sitten sitä että syötyään kolme päivää kaalilootaa ei tulekaan pahaa hajua??

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.12.2010 - 16:24

Mielenkiintoinen, mutta taitaa jäädä lukematta. Kerro sitten kommentit, luettuasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 03.12.2010 - 17:14

Eipä ehdi lukemaan, on sen verran paljon muuta tekemistä. Eikä vaimon suuri vatsa helpota asiaa yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 17:21

Kaalihan on tervelllinen ruoka vatsalle, otan hapankaalia noin 40 gr joka päivä ja saan vatsani toimimaan.
No ne hajut, jokapaikasssa haisee, kävelee vain niin lujaa, että ehtii omien hajuhen alta poies.
en lue luultavasti kirjaa taitaa olla yksitoikkoinen talouselämän jaaritus.

Lähteet:
omat päättelyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 18:42

Ei varmaan tule luettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 18:57

Uskon lukevani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 19:31

Luulen että ei tule luettua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 00:38

Olihan se aihe aika hyvä. Mutta ei ollut sitä, otsikosta päätellen, mitä kuvittelin. Eihän luulo olekkaan tiedon väärtti.Hviä lukuhetkiä, tuskin luen, vaikka mielenkiintoista onkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 10:31

Eipä tule luettua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.12.2010 - 00:07

Ei kiinnosta tuo ala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 12:55

Ei kuulu kirjoihin jotka ovat kärkipäässä lukulistalla. Tuollaista "sosiaalipornoa" tulee markkinoille kyllä mutta ei kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 12:19

Aihe on mielenkiintoinen, mutta en usko silti tarttuvani tuohon kirjaan.