Onko kokemuksia netin deittisivuista?

Voiko sieltä oikeasti löytää jonkun vai liikkuuko siellä vain häiriköitä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.09.2008 - 14:08

Minulla ei ole omakohtaista kokemusta, mutta tiedän yhden onnistuneen avioliiton ja joitakin epäonnistuneita yrityksiä.

Kannattaa muistaa, että livenä voi vastapuolesta saada eri tuntuman kuin kirjoittamalla. Olisin aluksi ainakin varovainen ja etenisin rauhallisesti tutustuakseni häneen kunnolla.

Luulenpa, että netin deittisivut ovat nykyaikaa ja ovat tulleet jäädäkseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.09.2008 - 00:34

On.
Varmasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2008 - 08:35

ei ole kokemusta eikä kokemuksia sielläkin voi olla häiriköitä,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2008 - 09:04

On,mutta sieltä löytyy häiriköitäkin,joista on vaikea päästä eroon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2008 - 10:19

Eipä ole omia kokemuksia, olen kuunnellut kertomuksia muiden (tuntemieni) ihmisten kokemuksista, monenkirjavaa tarinaa. Yksi onnelliselta vaikuttava aviolitto, yksi hermoromahdus, paljon hauskoja juttuja kaveripiirille, ei pahoja häirikkötapauksia, niitäkin kuulemma saattaa esiintyä. Eli yhtä värikästä menoa kuin markkinoilla yleensä.

pää kylmänä, sydän lämpöisenä ja lykkyä tykö jos leikkiin lähdet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2008 - 00:18

ei oo, olen yrittänyt pärjäillä ton vanhan kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2008 - 20:39

Laulun sanoja lainatakseni; ei oo, ei tuu, eikä tipu lämpöä, enkä sano juu...elikkä kaipa se muuta kautta pitääpi löytyy, jos joku löytänu/löytää ihan hyvä, mut tänä päivänä kun oon niin kaikenlaist hörhöö/valehtelijaa jne, niin se on nou tanks

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2008 - 08:52

Ei ole, miettisin tarkoin ennenkuin hankkisin niitä, mahdollinen häiriköinti olisi todella harmittavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.10.2008 - 18:18

Kaksi lähipiirini onnellisinta paria ovat tavanneet tätä kautta. Eli kannatan!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.04.2009 - 14:17

Itsellä melkein viiden vuoden suhde ja kaksi lyhyempää suhdetta (1 ja 2 vuotta) netin kautta. paljon hyviä ystäviä.. Että niin... Hulluihin voi törmätä missä vaan. Mutta myös ihaniin ihmisiisn....