www.hs.fi/urheilu/makihyppy/...5262002235 Mitä olet mieltä tästä.

Lisätty: 30.11.2010 - 07:21

Kyllä tuon ikäisenä pitäisi pystyä olemaan mallikelpoinen ,Kun uransa on valinnut.Ei jokapaikassa pitäisi hillua .Rajansa kaikella.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.11.2010 - 17:25

Valmentaja toimi mielestäni ihan oikein. Ei tuollaisen luonteen omaavan " urheilijan" pitäisi ollenkaan osallistua mihinkään. Ensin opettelemaan käytöskouluun ihan perusasiat. Huonokäytöksinen kakara.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.11.2010 - 21:35

Valmentaja jätti valmennettavan kuin rotta laivan. Eihän se valmennettavakaan nyt ihan puhdas pulmunen ollut, mutta siitä huolimatta mielestäni outoa käytöstä valmentajalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 21:46

Mielestäni valmetaja oli tehnyt kaikkensa,joten ei hänelle jäänyt muuta vaihtoehtoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 22:10

kun näiden huippujen pitäisi olla jonkilaisia esikuvia ja innoittajia kasvavalle nuorisolle, niin kyllä silloin pitää olla kunnossa muutkin asiat kuin pelkät tulokset urheilussa ....

ja jos valmentaja toteaa ettei tuohon muuhun pelleilyyn saa mitään tolkkua niin ei kai siinä enää montaa vaihtoehtoa ole ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 22:46

Valmentaja teki oikein. Harri ottakoon nyt lusikan käteen ja kasvakoon miehen mittaiseksi. Harrillekin parempi, että pelleily lopetetaan alkuunsa eikä hänestä kasvateta toista Nykästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 08:16

Kyllä huippu-urheiluun kuuluu osana esiintymistaito julkisuudessa. Tuon taidon omaavista urheilijoista tulee mieleeni nämä ainakin: Janne Ahonen, Kiira Korpi ja Tanja Poutiainen.
Ellei pää kestä tätä osaa pysyköön poissa edustustehtävistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 08:50

Kyllä näitä ongelmia aina joskus pukkaa, mutta valmenja oli jo kaikkensa antanut...
Poika käytöskouluun, pitäisi olla Suomelle edustuskelpoinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 20:01

Kyllä pitää käytöstapoja olla....se oli valmentajan oikea valinta..lopetta,kun ei tuota tulosta..mitä pitäisi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 21:22

tervettä järkeä, poika apukoulun penkille, jospa sitä opettajakin sitten palaa jäljilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 00:47

Mitäisköhän meidän napsujen ostaa hälle kimpassa käytöksen kultainen kirja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.12.2010 - 19:16

Pois joutaa, kun ei ollut edes ensimmäinen kerta kun tuotti häpeää.