Onkos teillä ollut sähkökatkoksia??

Viimme yönä kun heräsin....oli osa talosta pimeänä..pakastin ei saanut virtaa...ja hella ei toiminut..Kävin kaikki sulakket läpi..eikä mikään ollut palanut..
Soitin yöllä Kymenlaakson säkön päivystykseen..siellä päässä oli vika..aamulla taas virrat joka paikassa..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

-m-
Vastattu: 29.11.2010 - 07:49

Meidän "lähiömme" on pitkään ollut rauhallista maaseutua, yksi talo siellä toinen täällä. Viimeisen viiden vuoden aikana pellot on kuitenkin rakennettu täyteen pientaloja joten on selvää ettei nykyiset kymmeniä vuosia vanhat linjat pysty siirtämään sähköä riitävällä teholla, joten katkoksia on siis usein. Tilanne paranee ensi vuoden aikana kun maahan asennetaan nykyaikaisempi linja.

Kysyjän kommentti

Kiitos..Liikaa rakennetaan taloja nykyään..paikoista tulee rauhattomampi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.11.2010 - 20:08

ei ole ollut sähkökatkoksia Keski-Suomessa minun korviini tulleena. Ei ole oikein ainakaan ilmojen puolesta voinut olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 20:44

Muutama viikko siten majavat tekivät metsätöitä ja meillä oltiin sunnuntaiaamulla varhain n kolmetuntia ilman virtasta,en kuitenkaan ole katkera majaville,aamukahvi vain siirtyi myöhemmälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 21:05

Eipä ole ollut pitkään aikaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 21:25

kesällä viimeksi tuokion , kun oli oikein kova ukonilma.
vaan eipä nyt ole ollut onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 21:54

Ei ole ollut.Ilmoittaavat kyllä jos poikki laittaavat.Korjauksien ajaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 23:35

Hyvin harvoin meidänkään kulmilla on sähkökatkoksia ollut. En edes muista milloin viimeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 16:49

Onneksi ei ole ollut pitkään aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 21:44

Ei ole valot sammuneet joulukaupungissa, mutta vannomatta paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.11.2010 - 22:24

Meillä on melkein päivittäin jonkinasteinen sähkökatkos. Mikä on todella ärsyttävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 01:20

Kivasti ollaan menty, yhtään katkosta ei ole vielä ollut.