Mikä on viimeisin näkemäsi teatteriesitys?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.11.2010 - 18:47

Nummen työväen teatterissa kävin pikkuihmisten kanssa katsomassa lastenmusikaalin Tuhkimo, marraskuussa, huomenna menen samaan paikkaan katsomaan musikaalin aikuisille Kirkan lahje.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.11.2010 - 18:11

Helsingin kaupunginteatteri

Sinikka Nopola : Eila, Rampe ja palvattu onni

(harmitonta hauskaa ja Nopolan tekstejä kuuntelee ihan mielikseen)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 19:38

Kotkan kairossa kävin katsomassa Kirkan lahje...se oli kyllä viimme keväänä..Ihan mukava esitys..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 20:11

Läjhin teatteri on jyväskylässä matkaa 65 km, joten ei autoton ihminen paljon sinne voi enään lähteä, jo vointinsa puolestakin. Kiva ja eläväistäjän se olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 20:35

Albatrossi ja Heiskanen Oulun kaupunginteatterissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 20:40

ÅST (Åbo Svenska Teater) "Les Miserables". Todella hyvä näytelmä jonka musiikki aivan upeaa. Suositellaan kaikille Turussa kävijöille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 23:22

Lekaa ja Leivoksia Tampereen Komediateatteri. Sitä ennen Remix 85

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 09:58

Juoppohullun päiväkirja Linna teatterissa kesällä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 16:47

My Fair Lady Jyväskylän kaupunginteatterissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 21:32

Jou se oli viime vuonna harrastelijateatterissa, vaan en muista mikä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.11.2010 - 22:23

Taisi olla musikaali. Chigaco.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 29.11.2010 - 08:04

'Joutsenlampi' käytiin katsomassa oopperassa mutta teatteria pitääkin oikein miettiä... no kun Viivi ja Wagner esitetään 10.12 niin sitä olemme menossa katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 12:23

Viime kesänä kesäteatterissa Tahroja paperilla.