on myös toisenlaisia myymälävarkaita

avv,verokevennys ei ole tarkoitettu yrittäjän tukemiseen .on tarkoitettu asiakkaiden hyväksi. on yhtä törkeää pistää alenukset omaan taskuun ,kuin näpistää kaupasta. mietippä kuinka paljon ravintolat hyötyy tästä , jo kymmenen euron ruokaannoksesta reilun euron.samoin parturikampaamot teki tämän rosvouksen,kaikki muut paitsi asijantuntijat tiesivät että näin käy..hallituksesta puhumattakaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 26.11.2010 - 21:48

Oikeassa taidat olla. En muuten ole itse esim. kampaamopalveluja käyttävänä huomannut että permikseni hinta olisi laskenut, päin vastoin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.11.2010 - 21:50

Kyllä niitä laillistettuja rosvoja löytyy joka lähtöön . Kun tarkasti seurailee. Aina jonkun täytyy ottaa ja toisten antaa .Ollaampa tarkempia tulee julki monta epärehellistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 22:05

Vennamon sanoin: rosvot kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 09:19

No rosvoja on ja niitä riitää, ei me pienet ihmisen nysät voida kun vain purnata, isot tekee liikkeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 13:56

Ei me voida kuin maksaa mitä haluamme, mutta kyllä nuo alennukset todella meni muualle kuin ostajille en ainakaan ole mitään alennusta huomannut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 21:06

Lainsäätäjä ei antanut tarvittavia ohjeita ja määräyksiä. Vika on taas kerran johtoportaassa. Käyttivät saamansa mahdollisuuden kylmästi hyväkseen kuluttajien kustannuksella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 09:59

Minun kampaajani on juuri sellainen. enne kun laki tuli voimaan, laski pariski kuukaudeksi hintoja ja vuoden vaihteessa taas nosti entiselle tasolle. On varsinainen "filinkiexpertti", olen juuri vaihtamassa häntä toiseen joka on myös ammattitaitoisempi ja 5 euroa edullisempi. Osasi leikata hiukseni hyvin mutta häneleleon vaikea saada aikaa.
Hallituksen alv:stä en ole kuullut!