Joulua odotellessa...toivottavasti emme tapaa häntä, vai mitä mieltä olette?

video.fi.msn.com/watch/video.../1jc4rvdpm

Avainsanat: pukki tuiterissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2010 - 16:19

Aika mielenkiintoinen Joulupukki. Kyllä nauru tuli kun en meinanut uskoa todeksi.Oli meinaa saanut jostain ,tai itse hankkinut, tännttärintippoja, mikä teki kusi vaivan.
Kova pääkin sillä täytyi olla. Housutkaan ei oikein enää jalassa pysynyt. Eipä moisesta punanutusta mitään iloa kenellekkään ole .
Kusee puhtaat nurkatkin joka huushollissa. Ei käy.Ei menekkiä Jouluna, mutta ei muulloinkaan.
Mitens saavatkin tuollaiseen kuntoon juotua.En käsitä ja toiset sano tuota juomaa vielä hyväksi.

Kysyjän kommentti

Raitis pukki kunniaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

-m-
Vastattu: 26.11.2010 - 13:48

On se nyt prrrkle kun joulupukki käyttäytyy kun sika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 13:54

onneksi en ole livenä nähnyt moista joulupukkia.
mutta siihenkin ammattiryhmään varmaan kuuluu monenlaisia pukittelijoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 14:01

Ei todellakaan olis suotavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 14:28

Onneksi meidän joulurauhaa ei joulupukki pilaa. Vietämme perheen kesken rauhallisen joulun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 15:24

toivottavasti ei ... ja toivottavasti naapurimme ei saa tällaisia ideoita

valperi.blogspot.com/2010/11/vvc.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 15:31

Eipä ainaskaan meille tule....KIITOS EI!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 17:07

Siinä oisi koko jouluaatto pilalla,jos tollainen toikkaroitsija joulupukkina astuisi sisään,poliisit pitäisi varmasti soittaa,että pääsisi siitä eroon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 17:25

No ei enään ole joulupukki oven takana, lähimmät käyvät aattona ja on tapana , että kaikki ovat selivä, ainakin iltahetkeen asti. Nyt kun ei ole pieniä lapsia teen isommille poikkeaville pienet glögi tujut,
ne otaa jotka eivät ole autolla.
Mutta kun nuorimainen oli pieni Helsingissä asuessammme, oli tilauspukki usein mutta kiitos hän oli selvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2010 - 19:57

Häntä en nähnyt mutta tuossa taisi olla kummitustalon pikkujoulut meneillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 21:11

Ei ollut matka pitkä, mutta leveyttä riitti.
Kaikkea sitä matkalla näkee. Voi kauhistuksen kanahäkki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 21:25

Olipas hurja joulupukki...Meille tulee ainakin raitis joulupukki ja tonttutyttö..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 01:31

Juu, en miekään tälle pukille ovea avaa.