Kuinka moni napsulaisista aikoo hankkia oman joulukalenterin?

Minulla jo on (lahjaksi saatu) ihana enkeliaiheinen joulukalenteri.

Avainsanat: joulukalenteri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.11.2010 - 16:46

Lapsille meillä on semmoinen kestokalenteri jossa on 24 pikku joulusukkaa, niihin tänäkin vuonna uudet ylltäykset. Itselleni haluaisin kyllä kalenterin mutta suklaa-ja krääsäkalenteria en huoli! Haluaisin sellaisen missä ois vanhanaikaiset nostalgiset kuvat, tyyliin Martta Wendelin, mutta mistäköhän sellaisen saisi? Positiivarin joulukalenterin (joulukalenteri.positiivarit.fi/) luukut käyn perinteiseen tapaan avaamassa, lisäksi aion joka päivä postata facebook-profiiliini päivän joululaululinkin youtubeen - eräänlainen helppo ja hauska joululaulukalenteri siis :-)

Kysyjän kommentti

Aikamoinen työmaa keksiä jokaiselle päivälle oma yllätys, mutta onneksi äidit tietävät millaisista ylläreistä lapsukaiset tykkäävät.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.11.2010 - 22:34

Laatikko Karhu-olutta. Tölkki päivässä ja jouluaatto tuli. Jäi panttirahat vielä talteen:-D

Lisätty: 26.11.2010 - 09:35

Todellisuudessa kuitenkin niin käy, että lastenlapset niitä myy ja pappa niitä ostelee. Aika monta niitä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 06:23

Minun on pakko sellaisia ostaa, pikkuihmiset myyvät niitä harrasuksiensa kautta minulle ja pappalle myös pitää omat joulukalenterit ostaa heiltä, saavat seuroihinsa ja partioon sillä tavalla rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 08:35

Olen aikuinen, niin myös muut taloudessamme. Papan ehdotus kalenteriksi on hyvä vaikka itselleni en sitäkään hanki!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 08:59

kyllä meillä on jo kalenterit ostettu perheen pienimmille sisaruksilleni mutta minä en sellaista kuitenkaan enään tarvitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 09:31

lumilyhtykalenteri ostettin pikku myyjiltä kaupan edessä ,mut komiat ovat voitot ,jotka eivät ole koskaan näiden vuosien aika jonka olemme tuon kalenterin hommanneet niin mitään tullut ...ai nyt unohdin kerran sain muutaman kuukauden avotakat ...se oli ihan hyvä voitto ,kun ei muutakaan ole ollut ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 09:37

No ei mulla ole kalenteria, mutta kissallani ja koirallani on jo omansa seinällä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 10:43

Kalenteri tuli postissa ,punaisen ristin tonttukalenteri.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 26.11.2010 - 10:53

Pojilleni ostin tiimarista euron suklaakalenterit, ovat kuitenkin jo isoja miehiä. Tytölleni haikailin prinsessa-kalenteria mutta kehtasivat pyytää siitä 17 euroa. Ostinkin siis tilalle kuvakalenterin, se toiminee vielä muutaman joulun ajan. Poikien ollessa pieniä ostin muutamana jouluna heille yhteisen lego-kalenterin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 18:38

tyttäreni pojalle 9-vuotias laitoin joulukalenterirajan tilille, kun ei ole halua ostaa ja lähettää, sillä postimaksu on jo ainakin 8 ekua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2010 - 19:43

Sellainen on ihan pakko ostaa - sellaisen suklainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 21:31

Ostin kolulaiselta kalenterin,kun oli myymässä...meni hyvään tarkoitukseen..kun keräävät luokalle matkarahaa..luokkaretkeä varten..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 11:59

Eka kerta, kun pojat eivät halunneet joulukalenteria. alkaa ikää olla sen verran, että kokevat sen liian lapselliseksi jutuksi. Itselleni en joulukalenteri osta.