Mitä teemapäivää tänään torstaina 25.11. vietämme?

Minä sain tietää tästä teemapäivästä, kun sen tiimoilta jaettiin kadulla pieniä kynttilöitä.

Lisätty: 02.12.2010 - 22:04

25.11. vietettiin YK:n naisiin kohdistuvan väkivallan vastaista päivää. Olen onnellinen siitä, että en ole itse ikinä joutunut kokemaan väkivaltaa, mutta olen surullinen niiden naisten puolesta, jotka väkivaltaa joutuvat kokemaan.

Avainsanat: yk

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.11.2010 - 20:50

Lapsen oikeuksien päivä korostaa yhdenvertaisuutta

Rovaniemi Unicef-kaupunkina, ilmeisesti vain siellä jaettiin kynttilöitä

www.kansanuutiset.fi/uutiset...rtaisuutta

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.11.2010 - 21:26

Olin tietoinen tästä lapsenoikeuksien päivästä,mutta olin sen unohtanut,kun ei ole enää pieniä lapsia itselläni,eikä myöskään lähipiirissäni ole lapsia vailla oikeuksia ja huolenpitoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 09:23

Joo, lapsista heudän oikeuksista on kymysys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 17:11

Edellisistä vastauksista sain tiedon minäkin, se on nykyään niin että lähes joka päivä on joku tai jonkun asian päivä, ei aina huomaa edes vaikka radio ehkä kertoo, menee korvien ohitse.
Hyvä asiahan se on minkä vuoksi tätä päivää on vietetty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2010 - 19:34

Silloin oli Lasten Oikeuksien päivä.