Täällä turussa on aivan kauhea lumimyräkkä, pakkasta on -3 mutta tuulee ja lunta tulee taivaan täydeltä. Miten on ilma muualla ?

Olen taas tyytyväinen lemmikin valintaan kun 2 sisäkissaa on, Ei tarvitse lähteä niitä pissattamaan kuten koiraa tarvitsisi.

Avainsanat: lumimyräkkä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.11.2010 - 16:45

Meillä on ollut kamala tuuli eilisestä lähtien,mutta tänään ei ole tullut lunta paljoakaan.Viime yönä pelkäsin,et makuhuoneen ikkuna tulee sisään,kun tuuli painoi sitävasten niin ankarasti.Tuuli on pohjosesta.Ulos en lähde,kun pakon edestä ja sellasta ei ole vielä tullut.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.11.2010 - 13:57

Turkulaiset allekirjoittaa maarit3:n ilmoituksen. Kyllä se myräkkä sinne muuallekkin suomeen tulee, kunhan on täällä ensin riehunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2010 - 14:08

Keski-suomi elää vielä aivan tyvenenä, josko riittää enään puhtia tänne ehtiessään.
Loppuviikoksi luvataan kovia pakkasia koko Suomeen. Joten jokos se ennätyspakkastalvi
on saapumassa meille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2010 - 14:14

Pääkaupunkiseudulla sitä on tullu eilis-illasta lähtien ja jatkuu edelleen

lumimäärät ei nyt mitään mahdottomia, mutta kova tuuli pöllyttelee sitä joka paikkaan ja tuttuun tyyllin kaikki ovat yllättyneitä ja liikenne melkoisessa kaaoksessa ...

www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...=nl-241110

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2010 - 15:45

Olipahan myräkkä kun lähdimme toisen tyttäreni kanssa toisen tyttären luo Auraan kaffelle, toivotaan että jossain vaiheessa laantuu

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 24.11.2010 - 15:49

Sipoossa tuulee ja tuivertaa todella rankasti. Aamulla ei kuitenkaan lunta ollut kuin nimeksi ja ehdin jo elätellä toiveita siitä ettei pihatietä tarvitsisikaan tänään kolata. Toiveet voi nyt haudata sillä vaikka lunta sinällään ei ole paljoa on se kasaantunut melkoisiksi pateiksi teiden varsille ja ajoteille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2010 - 15:53

Juuri selvisin kotiin lumimyräkästä ja kyllä tuota lunta on tullut ihan riittämiin. Tänään säätiedotuksessa oli 2 lumihiutaletta ja ylihuomenna 4, joten tämä taitaa olla vasta alkusoittoa. Raitiovaunuliikenne sujuisi ilman autoilijoita hyvin, olivat onnettomat parkkeeranneet autonsa ratikoiden kulkuväylille ja siksi liikenne puuroutui.

Taas iski kaipuu Kanarian lämpöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2010 - 16:40

Kyllä täälläkin ollut aamuaikaiseta ihan hirvee ilma . Pakko on ollut mennä ulos milloin mitenkin .Kova puuskainen tuuli, paikat kolissu .Lunta tullut taivaan täydeltä ja vieläkin. Kissat on käväissy ulkona ja tullut kiireesti sisälle.Talven tulo on väistämätön.Lintujen ruokintapaikkoja olen aukonut lumesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2010 - 20:03

aurinkoinen pakkaspäivä oli, ja viima puhalteli vinkeästi.
ei lunta vielä tähänkään mennessä ole tupruttanut,
ehkäpä vielä ehtii ennen aamua.
pakkasta juuri nyt -7C ja upea kuutamo!
Fiinan kanssa muutaman lenkin olen juosta jolkutellut päivänmittaan lenkkipolulla metsikön suojassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2010 - 21:06

Kyllä on Kotkassakin ollut aikamoinen lumimyräkkä..ja ihan myrsky vinkunut..Tänään tuli tyttären tytär Helsingistä laivarannasta ja sanoi,että ei ole koskaan pelännyt...niinpaljon ajaa autoa,kun tänään..oli ollut todella liukasta tiepäällä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2010 - 21:54

Tuuli puhaltaa edelleen koillisen suunnalta ja pöllyttää lunta ylt' ympäri. Pakkasta näin iltasella -5 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2010 - 08:09

Eiliset lumisateet oli katsos tarkoitettukin sinne Etelä-Suomeen. Meillä on vaan ollut aurinkoisia pakkaspäiviä ja näyttäisi aurinko paistavan tänäänkin. Mittari näyttää -10.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2010 - 10:25

eilen kun tätä olet kysynyt - kesti kaksi tuntia ajaa salosta helsinkiin. put put kiltisti jonossa.
tänään - tuuli yltyi vaan eilen ehtoolla ja nyt tuntuu että tukka lähtee päästä. pakkasta ei hirveesti muuten olis, tuntuu vaan kylmältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2010 - 18:29

Ainoastaan kova ja kylmä tuuli kiusasi meitä keskiviikkona.