Hei ikäihmiset..Onko posti tuonut teille kirjettä,että pääsette paksunsuolen syövän seulontaan??

Minulle tuli tällainen kirje....60-69 vuotiaille tarkoitettu..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2010 - 22:29

ei ole tullut kirjeitä - eipä ole siis onnistanut noissakaan arpajaisissa

"Maksuttomaan seulontaan kutsutaan miehiä ja naisia ikäluokasta 60–69 –vuotta. Kutsuttavat henkilöt valitaan aluksi arpomalla. Alkuvaiheessa seulotaan 15 % ikäluokasta, vuonna 2010 puolet ja vuonna 2013 kaikki 60–69 -vuotiaat."

Lähteet:
www.colores.fi/?page_id=35

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.11.2010 - 23:22

Vai että pakoputki remonttiin? Lähettelin ulosteitani Tampereelle kirjeissä tuossa kolmenvuoden välein. Viimeksi tuli hyväksyntä katsastuksessa ja kiitokset että kyllä kestää läpi elämän!
Minulle ei tule enää sillä olen yli-ikäinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2010 - 07:54

No eipä ole tullut, johtuneeko sitten iästäni. Hyvähän se on, että tutkitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2010 - 09:45

Ole onnellinen siinä tulee kirje jossa käsketään tehdä sitä ja tätä ja lähettämään takaisin näytteineen. Ihan on yleinen. Se on nimenomaan 60 täyttäneille.Miehelleni on tullut 2 kertaa jo. Näyteen lähettämisen jälkeen tulee vastaus noin viikokon päästä.Hyvä juttu.

Lisätty: 25.11.2010 - 14:08

Tuntui aluksi oudolle että mikä juttu tämä on. Mutta sitten tuli mieleen että osaahan sitä jokainen näytteen ottaa itsestään.Tekemään niinkuin neuvotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2010 - 09:55

Onhan tuo hyvä juttu, aikoinaan kaikki ilmaiset jutut kävin läpi, mutta nyt kun on ikää jo yli
tehokkuuden, niin saa huoletta sairastaa jos ei sitten joudu muuten tutkimuksiin, joissa noita kokeita tehdään, jotka nyt ovat määrätylle ikäluokalle ilmaisia. Käyttäkää hyvät miehet tilaisuus hyväksenne.
Tiedän paljon sellaisia miehiä jotka eivät mene heille tarkoitettuihin ilmaiskokeisiin.
Ja kyllä niitä on naistenkin joukossa, liekö kokevat sen vain köyhälistölle tarkoitetuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2010 - 14:03

Ei ole vielä osunut kohdalle tuollainen kutsu. Tullee aikanaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2010 - 15:44

Saan vielä tuota kutsua odottaa muutaman vuoden, hyvähän tuo juttu on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2010 - 20:04

Puolisolle tuli jokin aika sitten.Hän heitti sen roskiin.Jotenkin outoa.Jos minulle tulee, niin tietenkin osallistun seulontaan.
Mutta nuo miehet.Hanttiin vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2010 - 16:48

Ei ole tälläistä kutsua tullut,jos tulis osallistuisin varmasti,paksunsuolen syöpä on katala tauti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.11.2010 - 22:23

Pitää siis vielä muutama vuosi odottaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 12:38

Ei ole tuollaista kirjettä kuulunut. Liekö kuntakohtainen. Olisi varmaan monellekin tarpeellinen.