moi oletteko ajatellet missä ole ollut?JOUDUIN SAIRAALAAN PERJANTAINA KAADUIN ULKONA ELI I LIUKASTUIN. LO UKKASIN OLKAPÄÄNI

NYT SITTEN KÄSI KANTOSITEESSÄ.

Lisätty: 23.11.2010 - 09:44

KIITOKSET KAIKILLE NAPSUN KAVEREILLE LOHDUTTAVISTA VASTAUKSISTA. TÄNÄÄN PÄÄSEN SIDOSTA JO VÄLILLÄ POIS OTTAMAAN.

Avainsanat: liukastuminen johti kÄden sijoiltaan menoon

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.11.2010 - 12:09

Voi voi, niinhän siinä sitten käynyt. Nyt vaan vähän höllemmin .Ei se paljoa tarvitse kun liukkaus heittää. Eikä aina liukkauskaan, sitä kompastuu kun hyvin sattuu, omiin jalkoihisa.
Minäkään en aja pyörällä enään talvisin. Pelkään tuota kaatumista.

Lisätty: 23.11.2010 - 13:19

Tässä Tuulikille hyvä vinkkin. Semmoiset jalkineet mitä talvisin käytät, vie suutarille ja laitata vähän nastoja tassun alle.Olo on turvallisempi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.11.2010 - 14:15

oi oi .. auts.. sattupa sinulla huono tuuri ... mutta pikaista paranemista ja ota nyt rennosti tämä aika sekä laitappa raudat kenkiin niin ei nii herkästi liukastu ... eikä kaadu ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 14:26

Otan osaa olkapääkipuusi, toivottavasti pian paranee, minulla on nastat talvijalkineiden alla, on kumisessa hihnassa on helppo laittaa ja ottaa pois, hanki sinäkin sellaiset, paranemisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 14:33

Pikaista paranemista sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 15:53

Onneksi sen pahemmin ei käynyt, kun vielä pystyt napsuttelemaan. Lienevät saaneet olkapään paikalleen. Toisenlaisiakin esimerkkejä on olemassa. Ajatellaan silti positiivisesti. Pikaista paranemista toivottelen Sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 15:54

Paranemisia Sinule. Tiedän homman . Oikea käsi 5 ja vasen käsi 6 kertaa. Ei muuta kun laitetiin paikoilleen ja kaksi viimeistä kertaa jo köytin silitysraudan painoksi siihen, että ne lumpsahti ilman lekuaria paikoilleen.
Mutta nyt varoitan Sinua jos useammin lähtee, vaadi, että ne kainalokuopat kiristetaään aikoinaaMinull ei tehty ja nyt on sitten molemmat olkapäät isosti repeytyneet ja pukeminen on sen mukaista ja kipu.
Toinen laittaa takin, hatun, puseron ja joskus jopa WV housutkin saa nostaa ylös.
Se nimittäin haurastuttaa ja vahingoittaa kiinnityskohtai lihaksessa luuhun ne olan poissa paikallaan olot ja seurauksena on se mikä on. Jos olet vielä nuorenpuoleinen ihminen niin ota asiaan kiinni kuin hai.
Astoita ei saa kaapin hyllyltä edes, siis noin 10 korkeammalta kuin vyötärö on liikerajoitus.
Tuskalista.,mutta kerranhan se päättyvi on. Särky on yöllä kova.
Minulla on siihen olkaortoosit ja olkapäätuliliivit, mutta kuka ne laittaa päälleyksinasujalle.
30 E otaa yksityinen kiskoja 15 min ja kaupungilta ei saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 16:24

Paranemisia sinulle, tämä aika vuodesta on kaatumisia monin verroin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 17:08

Pikaista paranemista sinulle! Minunkin kaksi tuttavaani liukastui viime viikolla niin pahoin, että toinen joutui polvi- ja reisiluu ja toinen kyynärpääleikkaukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 22:05

Tuo liukkaus on todella vaarallista ja petollista..Toivon mukaan toivut pian,ja voit elää normaali elämää...Aina kyllä harmittaa tuollaist tapaturmat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 18:40

Voi ressukkaa, toivottavasti paranet pian, yritä kestää ja olla seuraavalla kerralla varovaisempi. Liukastumiset ovat ikäviä asioita, kun sattuu kohdalle. Toivon vain pikaista paranemista sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 17:06

Voi kauhia. Mites sie silleen kaaduit? Parane pian! <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.11.2010 - 21:53

Voi kurja. Varmasti sattui. Muistathan olla vastaisuudessa varovaisempi. Luistonestokumit kenkien alle seuraavalle ulkoilureissulle jos ei niitä vielä ole. Ovat erittäin kätevät. Paranehan pian.