Jääkö iso jälki lumeen kengistäsi. Huomenta napsulaiset, herätty on.

Lisätty: 21.11.2010 - 08:11

Minula jää 40 numeroinen kuvio .

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.11.2010 - 12:16

Kyllä jää aika rosoinen jälki ainakin lenkkeilykengistäni. Katselen ulkona usein erilaisia kengänjälkiä. Lumessa näkyy hyvin erilaiset kengän pohjakuviot. Yritän löytää samanlaisia kuin minulla. Oliskohan ne merkkikohtaisia vai miten. Ja se koko on yleensä 38. 14-vuotiaalla veljenpojallani kengän koko on 47 ja niitähän sanotaan jo kanooteiksi.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.11.2010 - 06:46

Huomenta sinullekin ja kaikille muille. Lunta täällä on muutama sentti, mutta ei minulla isoa kengän jälkeä lumeen jää kun jalkani ovat pienet ja on niihin mitoitetut jalkineet, heh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 09:39

Hyvää huomenta.Melko pienet on nuo jäljet,mitkä kengistäni lumeen jää(36).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 10:12

Huomenta Bongari! Kengistäni jää 37 koon jälki ja lumikengistäni hippasen isommat. Vielä toistaiseksi lumikengille ei ole ollut tarvetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 10:37

Siro ja pieni neljä-kolmonen astelee lumihangella, jolloin jälki on vieläkin suurempi. Ehkäpä viisi-kakkonen. Mahdoton antaa tarkkaa vastausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 12:11

Kyllä aika isot jäljet jäävät.Vaikka en nyt ole usaltanut ulos mennä olkapääni vuoksi.Pelkään että liukastun uudestaan. Nyt minusta sitten varovainen tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 16:33

numero 39 jää hankeen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 17:13

38 -kokoinen jälki jää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 18:07

Eilen jäi aika monta isoa jälkeä lumeen...kokoa 39 koretex varrelliset lenkkikengät jalassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 09:28

Kengännumeroni on 37, siro, eli jalkani ovat kapeat, parhaiten niihin sopii italialaiset kengät tai kotimaiset Palmrothit. Siitä voi päätellä myös jalanjälkeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 21:06

36-37 riippuu kengän valmistajasta ja maasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.11.2010 - 21:42

Pieni ja siro, hyvin pinnallinen jälki jää.