potkut vai palkinto ? kumman toimittaja olisi ansainnut ?

Merisää-lähetyksen kohdassa 4.14 toimittaja lukee: "Nahkiainen -4, itäkoillinen 4. Hifk-Lukko 0-2. Raahe -7, itäkoillinen 2...."

www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s...amp;a=9685

Lisätty: 21.11.2010 - 10:28

jälkiselityksiä

www.iltasanomat.fi/uutiset/k...id=2279819

Avainsanat: merisää urheilu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.11.2010 - 08:35

Tottakai palkinto hänelle rohkeudesta.Hän muisti tämän syöpää sairastavan pikkupojan kysymyksen ja kertoi peli tuloksen ,kun luki merisäätä.Minua tämä asia ei olisi haitannut vaikka en olisi tiennyt taustaa,mutta tälle kyseiselle pikkupojalle tärkeä juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.11.2010 - 06:18

Jäähylle vähäksi aikaa! Ei kai tuo kuoleman vakavaa lie?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 06:42

Täytyyhän sitä vapauttakin tuossa hommassa olla. Se on luovuutta vaan.Kaikesta sitä sanomista tulee.kaikki pitää olla tip ,top.Luulisi jo sairastuva.En noista luvuista kauheasti ymmärtänyt joten ei vakavaa.Hyvä näkyvyys ainakin oli ja meriveden korkeuskin jossainkohtaa.Ei vielä kuivunut.
Virheet korjataan, näinhän se töissä menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 09:28

Palkinto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 09:44

Minä antasin palkinnon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 10:08

Kissaäidin tiedon perusteella toimittajalle kuuluu palkinto. Hienosti tehty!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 10:34

Ei nyt aivan potkuja, mutta väärin teki. Säätilojen ilmaisumuoto muoto lienee asetuksella määrätty. Kuten aluksi pitää ilmoittaa esim. mahdollisesta myrkyvaarasta, jolloin kuuntelija jo tietää varotuksen olevan tulossa. Itse kuuntelen sisältääkö tiedotus varoituksen, jolloin kuuntelen loppuun. Muuten kuuntelen vain alun.
Viranomaistiedotukset ovat sellaisia, joita ei pitäisi edes leikkimielellä muutella. Hupiohjelmat ovat niitä varten. Olisi sitten lopussa ilmoittanut ko. tuloksen, eikä sisällyttänyt tiedotukseen.
Miltähän se näyttäisi, jos televisio piippaisi viranomaistiedotuksen merkiksi ja palkissa lukisi jääkiekko-ottelun tulos?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 14:09

siis aivan MAHTAVA suorotus ... jos jotain tuo asia nipottaa niin ottakoon sen liian pienen ja kiristävän pipon pois päästä ja silmiltä ... todella hieno homma muistaa pikkuista syöpäpotilasta ja ilahduttaa näin hänen mieltään ... tuosta saa minulta täydet pisteet ... hyvä siis palkinto ... asia oli hyvään tarkoitukseen ... jos hän ois saanut potkut oisin vetänyt itsekin pienen pipon päähäni ja sanoutunut irti koko ylen lafkast ... elikä tv -lupa maksu ois mennyt jäihin ... tai luulen niin ... tosin se lasku on miehen nimillä et ..hmm ...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 16:45

Siis ei ole minulla pahaa sanottavaa, ei potkuja kumminkaan mutta en nyt palkintoakaan antaisi....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 17:14

Palkinto hänelle inhimillisyydestään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 19:26

Pokaalilla pukkaisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 14:30

Vakava huomautus olisi tarpeen.... sää on vakava asia mutta tuo urheilu.... se ei kuulu asiayhteyteen! Ei nyt ihan verikokeeseen ehkä tarvitsisi lähettää kuitenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 15:19

huumorintajuton antaisi varmaan potkut. ja sellainen joka on pantannut tuota tulosta katsoakseen sen sitten nauhoitettuna. meni ylläri piloille.......
elämä tuntuu turhan vakavalta välillä. ne jotka oikeesti noita merisäitä kuuntelee ja tarvii, varmaan osaavat pudottaa tuon "turhakkeen" pois listalta ja jatkaa sujuvasti kuuntelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 21:09

Kyllä se siitä ajan kanssa muokkautuu sopivaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.11.2010 - 21:40

Taisi kuunnella urheilutuloksia toisella korvalla.
Urheilun ystävät saattaisivat tuosta rangaistakin, sääihmiset eivät olisi moksiskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 03:23

Suuren mitalin antaisin hänelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 07:09

Kyllä mitallin minäkin antaisin hänelle..