Rahaa jaossa?

Lentokoneesta vuosi sitten löydetty rahakassi etsii yhä omistajaansa:
www.mtv3.fi/uutiset/rikos.sh...istajaansa

Avainsanat: kuka napsu oli malagalla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.11.2010 - 10:40

"pikkupyykkiä" .... ?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.11.2010 - 10:34

No enpäs ole hukannut, mutta olisi kiva kyllä tuon omistaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 10:59

olisihan tuo ihan kiva omistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 11:00

Kauheeta...en mie hukkais tuollaista summaa. Rikos lienee jutussa takana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 11:20

Mie se en ole ainankaan siellä ollut hävittämässä rahojani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 13:09

Jollakin oli mennyt pupu pöksyyn eikä uskaltanut tuoda pyykkikassiaan pesuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 13:14

On aika sekanen ollut ajatusmaailma ,kun on kulkenut noin suuren summan kanssa.Ihan käteisrahoja. Voi pojat hyvä potti. Eikö vaan . Se köyhällä riittäisikin, lopun elämää.No valtion kassaan ne menee. Kaikkien yhteiseksi , hyväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 17:30

Ovatkohan harmaita seteleitä...niillähän ostellaan huviloita ulkomailta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 18:59

Enpä ollut Malagalla, mutta kyllä minulla noille rahoille käyttöä löytyy. Taitaa kassiin liittyä jotain hämärää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 19:47

mä voisn kyl soittaa sinne ja pestä ne rahat täällä koneessa , jos saisin edes 100.000 siitä hyvästä .. pitäiskös kokeilla ... antaiskos ne sen pussukan minulle ekuineen ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 20:49

Joku väärä juttu takana siinä täytyy olla, ei ole uskaltanut tulla esiin,voisi paljastua vielä suurempi
rahakassi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 21:20

Ei ole ainakaan minun rahojani vaikka olen matkustellut..Pidän hyvän huolen rahoistani..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 10:16

Mahtaakohan olla jonkun poliitikon vaalikassa. 70-luvullahan niitä kuskattiin suomeen lentokoneilla pitkin eurooppaa. En minä ihmettelisi vaikka näin olisi.
Ellei omistajaa löydy, niin sinne se kaikki menee valtion pohjattomaan kassaan. Kymmenykset tietysti EU:n kassaan. Joka tapauksessa siitä pitäisi maksaa pääomavero.
Tarvetta lie olisi itse kullakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 16:39

Ai.... Finnairin koneeseenkos minä sen rahakassin ijätinkin.. empäs muistanutkan... kaikkea se matkaväsymys teettääkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 18:44

Kyllä se varmaan minun on, kun reissussa on aina kassia ja pussukkaa niin monenlaista, voi jokin unohtua....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 19:23

Ei ole rahaa jaossa.

Lähteet:
Tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 15:20

tänne vaan - ihan just muistu mieleen että olen kadottanu perhananmoisen osan rahoistani mihin lie.....