Joko olet jo lahjat hankkinut, toteutatko kaikkien toiveet?

Avainsanat: joululahjoista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2010 - 11:42

ensimmäistäkään ei ole vielä hankittu ja kaikkia toiveita ei millään pysty toteuttamaan vaikka haluaisinkin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 19.11.2010 - 18:27

Olen jo oppinut etten edes kysele mitä kukin haluaa. Loppuisi lahjarahat kesken.
Yllätys on aina yllätys. Osan olen tehnyt itse, osan jo ostanut, muutamat on tiedossa kunhan vain käyn ostamassa, ja sitten - kahdelle vesselille en sitten millään keksi mitä ostaisin. 10 ja 16 vuotiaalle on tosi vaikea keksiä sellaista mikä olisi mieluinen lahja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 19:13

Muutaman tavaran olen hankkinut, ei ylenpalttisesti kuitenkaan osteta tänä vuonna kun kalliita tavaroita on pikkuihmisille ostettu ympäri vuoden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 19:21

Joulu ei ole sen kummempi asia lahjojen suhteen kuin muutkin ajat. Lastenlapset ovat erityisasemassa ja heitä muistetaan lahjalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 20:09

No pieni käärö pieeen kätöseen. Ei sen kummempaa.
>On yksi esto ja se on se rahakukkaro minulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 20:23

Tilaan vuosittain pari aikakauslehteä lahjaksi ja ne tilaukset on jo hoidettu. Pojalleni olen tilannut pari kirjaa lahjaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 21:39

Jotakin pientä on hankittu..toivomus onkin perillisiltä,että anna rahaa..että saavat hankkia mitä haluavat...ei tarvi paljon pohti ostamisia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 22:15

En kysele mitä kukin haluaa. Olen vuoden mittaan seurannut tilannetta.En osta muutakun jonkin pienen tai ruokaa koriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 03:17

En yritäkkään kaikkien toiveita toteuttaa, omani riittäköön! Eikö täällä ole monta miljardia pipoa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 07:50

Vain muutama pieni lahja koska tänä jouluna on miun rahat vähissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 11:06

kyllä minä muutaman lahjatoiveen ruukaan toteuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 11:06

Onhan tuota jo jonkin verran ostettua ja ostetaan vielä paljon lisää.
Muutamille tulee myös lahjaksi tehtyä minun rommikakkuani jota moni ei osaa olla ilman, niiden teon aloitan jo ensi viikolla noin 18 kappaletta, teen myös lahjaksi paholaisenhilloa (koska on niin joulun punainen)...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 13:37

Meillä on ollut jo pitkään perinteenä ettei aikuiset saa lahjoja. Lapsemme ovat jo aikuisia, mutta emme voi olla heitä muistamatta, joten heille on lahjat luvassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 11:07

yhden toiveen olen toteuttanut - muut lahjat katson miten parhaaksi näen. tarpeellisuuden ym mukaan. kyllä sitä saa revetä ihan myymälävarkaaksi asti jos meinaisi kaikki halut toteuttaa. hölmöä puuhaa totuttaa kakarat / ketä vaan siihen että joulu on tekosyy saada mitä haluu.