Saanko kiittää aikaisempaan kysymykseeni ruokavieraille tarjottavasta ruuasta, yhdistelin niistä maittavan aterian. ?

Viihtyivät meillä 7 tuntia ja 2 kertaa syötiin ja ovat ammattilaisia ruuan suhteen, minä olin itsestäni ylpeä, en kertonut että täältä vinkit sain. ettehän tekään kerro, heh heh

Avainsanat: ruokaa vieraille

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.11.2010 - 10:21

Vaikenen,kun hauta.Mukavaa,että vieraasi viihtyivät ja pitivät keitoksistasi,minäkin röyhistelen rintaani puolestasi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.11.2010 - 10:03

no teillähän oli sitten oikein kunnon peijaiset,
mukavaa että onnistuvat ja hienoa jos sait näistä vinkeistä ideoita ...

... ja mehän ei kerrota mitäään eikä kellekkään ;-D .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 10:14

Kyllä elämässä onnistaa, kun oikein jaksaa ponnistaa. Hyvät neuvot on toisinaan tarpeen ja napsustahan niitä saa.
Siirretään tämäkin tarina salaisuuksien kammioon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 11:12

mieluista on trahteerata vieraita jotka ymmärtävät hyvän ruoan päälle!
ilmeisesti eivät siis varmaankaan ole vielä Napsun listoilla, että täältä kurkkisivat .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 11:29

Hyvä emäntä on ruokapöydän kaunistus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 11:35

Ai miten upeeta. Emäntä sen tarjoilun tekee. Vieraat viihdyttää. Talous on naisten käsissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 13:19

Oletpa järjestänyt kunnon kemut, kun vieraat noin pitkään viihtyivät. Ja tottahan meidän napsujen kesken tuollaiset jutut pysyvät salaisuuksina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 17:05

suuni on sinetöity suppuun ja vaikka tääl moni rutisee noit ainassii martta jutskii ruasta niin mä tykkään monesti saa uusii tuulii ja vinkkei ruokalistoihin ...ja jos täs olis painike TYKKÄÄN laittaisin sen satoja kertoja noihin ruoka juttuihin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 18:46

Onnea vaanhyvin onnistuneista juhlista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 20:28

Kiva että napsusta saa vinkkejä..Ihanaa että sait onnistuneen ruokailun ja juhlat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.11.2010 - 14:57

Porukalla sitä hyvää saadaan aikaan. Itse rakentelen tässä juuri suuritöistä ruokaisaa salaattia kaverini synttäreitä varten. Mielenkiinnolla odotan illalla mitä nämä vieraat ovat mieltä siitä. Aiemmin se on mennyt kuumille kiville ja yllätys, yllätys. Ollut miesten suosikki.