Onko pyykkikone unohtunut koskaan liian suurelle astemäärälle..??Eli liian kuumalle pesulle..

Avainsanat: liian kuumassa pesty pyyi..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.11.2010 - 07:24

Kyllä minä olen sellaisen vahingon aiheuttanut hienopesu pyykeilleni, pilalla olivat kun koneesta otin pois, sain opetuksen että silmälasit on tarpeen kun katson niitä pesuohjelmia.

Kysyjän kommentti

Silmälasit todella tärkeät,kun laittaa pesukoneen päälle..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.11.2010 - 08:14

Useinkin, kun mieheni pesee pyykkiä. Tämän vuoksi minä yleensä laitan meillä pyykit koneeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 08:28

ei ole unohtunut, mutta jostain syystä kone pesi 60 asteista pyykkiä 3 tuntia.
Kyllä kuitenkin vielä ehjänä olivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 09:12

Kaikki on kokeiltu ja pesun jälkeen ihmetelty mikä meni vikaan kun pyykit "suli" tai sikisty tai värittyi tms. Noissa koneissa ei usein helposti näy mikä kohta nappulasta siihen 40 asteeseen pitäis siirtää. Vastakkaisella puolella sitten on 90 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 09:34

Kyllä sen huomaa kun villapuserot venähtelee. Kerran laitoin. Ei ole sen jälkeen paljon tarvinnut pesukonetta käyttää! Ei hassumpi juttu tuo käytön rajoittaminen.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 09:52

Onneksi minulle ei täätä ole tapahtunut.Pitäs koputtaa varmaan puuta että ei tapahtuisikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 18:23

Vasta pesin ihanan laukkuni liian kuumalla ja siittä repesi painokuva irti. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 18:43

Juu jos en ole huomannut, 1 lapsenlapseni vääntää kaikkia vipuja.
Nykyään hänen aikaansa en pese pyykkiä ja tarkistan kaikki nappulat koneestani...kun hän lähtee kotiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.11.2010 - 00:00

Unohtelen asioita mutta onneksi vielä on muistissa nuo asteikot millä mitäkin nuttua pestään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 18:42

Juu on unohtunut, monasti olen kerännyt sen jo täyteen, enkä sitten muista mitä olin sinne laittanut. Monesti olen pyykkiä pessyt piloille.