Montako sähköllä toimivaa laitetta kodissasi on?

Poikani kanssa innostuimme laskemaan ja löysimme kodistamme 39 erilaista verkkovirralla toimivaa vempainta, valaisimia emme laskeneet mukaan.

Avainsanat: kotisi sähkölaitteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 18.11.2010 - 23:49

Juuri sen verran kun tarvitsen. Rasvakeitin tuntuu turhalta, mutta meinaan paistaa kunnon lihapiirakoita tulevalla joutoajalla,

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.11.2010 - 19:42

Liian monta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2010 - 19:58

En viitsi alkaa laskemaan...mutta jokatapauksessa paljon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2010 - 20:11

tuutikki kiltti, kumpa minullakin olisi kaveri, joka laskisi ne kanssani, en minä jaksa alkaa niitä laskemaan.
Ei niitä mummelin huushollissa niin paljon varmaan ole kuin Sinulla, on matkan varrella karissut vehkeitä pois, niinkuin käyttäjiäkin. Osaankohan kaikkia edes käyttääkään enään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2010 - 20:38

keittiöstä poistumatta löytyi yli kaksikymmentä,
lopetin laskemiseen siihen ja totean nöyrästi,
taidan olla pahasti sähkö-riippuvainen

- hyvä huomata tämäkin aina välillä -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2010 - 20:41

Kolmisenkymmentä niitä on. Muutama turhakekin mahtuu joukkoon kuten munankeitin. Käyttämättömänä kaapin perukoilla ainakin 30 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2010 - 21:39

Lukematon määrä ja kaikki eivät edes toimi! Muutama päivä sitten tipahti tuosta kirjoituspöydän kulmalta kaiutin vai mikä "ämyri" lie. Nyt on hiljainen mun cobjuutteri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2010 - 22:36

Mietin tässä vastausta, tulin siihen tulokseen että paljon.Ei kaikki tule mieleenikään ihan heti ,hetkessä 15 ja mietintä jatkuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 08:19

En ole koskaan laskenut eli en tiedä mutta paljonhan niitä on. Osaa käytetään aika harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 09:55

En ole laskenut mutta paljon niitä on.Melkein kaikki tarviavat sähköä että toimivat.Siinä sen näkee miten tärkeää sähkö on nykyisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 11:03

"Vain" parikymmentä toimivaa ja käytössä olevaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 18:19

En uskalla mokomaa laskea kymmenittäin...
3 tietokonetta, 2 jääkaappipakastinta, 2 televisiota ym. ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 11:31

Aivan pöyristyttävän paljon, kohdevalaisimia löytyy useita, tietokoneita 3 kpl, televisioita 2 kpl jne...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 18:47

Monta niitä löytyy, minä en jaksa ruveta laskemaan. Mutta kyllä niitä on.