Lentoemäntien lakko

Lentoemännät ovat jättäneet lakkovaroituksen, alkaen 30.11. koskien Finnairin ja Blue1:n lentoja. Koskeeko sattumoisin teidän matkojanne? Itsellä lento 4.12, reittiä liikennöi Finncom Finnairille ,siellä on toisen firman matkustamohenkilökunta eli tuo on "arvailuasia" taas.

Lisätty: 17.11.2010 - 14:18

Tyypillisiä marraskuun kommentteja, sanoisin, mutta se jolla on matkoja ko. aikana, kärsii taatusti jos lakko tulee! Jos istuu siellä kotona tietsikan ääressä, ei mikään kosketa tietenkään. Ei nyt hermoile mutta lakot ovat olleet puheenaihe koko vuoden, on ollut tuhkapilveä, laukkujen selvittäjien lakkoa yms. Oletan että täälläkin niistä on kirjoiteltu.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.11.2010 - 11:35

Ei onneksi, seuraava lentomatkani ajoittuu tammikuulle. Toivottavasti sinun matkantekosi kuitenkin sujuu.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.11.2010 - 12:02

sattuu yksi tai useampia riippuen siitä kuinka kauan kestää vai alkaako ollenkaan ....

- sen näkee sitten enkä ala asialla ennakkoon itseäni stressaamaan -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2010 - 12:41

Männessä näkköö!

Lisätty: 18.11.2010 - 18:51

Vai sellaisia murehtii ylempi toimihenkilö?
Lakko on ilmoitettu alkavaksi 30.11 ja paluulentoni on 1.12. saapas näkee?

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 17.11.2010 - 14:14

Etpä paljoa voi asiaan vaikuttaa niin mitäpä sitä murehtimaan turhia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2010 - 15:37

Minäkin matkustan vasta tammikuun loppupuolella...sen ajankohdan lakoista ei vielä tietoakaan. Toivottavasti pääset onnellisesti matkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2010 - 16:00

Kyllä matkoja on tiedossa, ja vaikuttaa suuresti, toivon ettei lakko alkaisi. Mutta eipä me voida sille asialle mitään, täytyy odottaa ja katsoa mitä tapahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2010 - 17:11

En matkusta tällä hetkellä joten saavat minun puolesta lakkoilla..
Mutta harmittaa kyllä muiden osalta jotka ovat jonnekin menossa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2010 - 17:55

Eivät kai helmikuussa enää lakkoile, kun lähden Teneriffalle. Jos ei muuta keinoa ole, niin puolustakoon oikeuksiaan lakolla. Siihen heillä on oikeus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2010 - 18:21

Mummelin elämään ei paljon enään vaikuta se mitä nuo ilmojen halki lentävät lentoemot puuhaavat.
Onnea vain jos saavat jotain lakolla aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2010 - 18:38

Ei ole nyt lentomatkailualähiaikoinaluvassa,joten minun puolestani saavat lakkoilla ihan rauhassa. Harmi kuitenkin niiden puolesta, joille mahdollinen lakko aiheuttaa harmia ja hankaluutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2010 - 19:13

Kyllähän se aina pistää jännittämään,jos on matkalle lähdössä...ja lakkouhkat päällä..
Toivon mukaan pääset lähtemään suunitelmien mukaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.11.2010 - 23:25

Ei ole matkalle lähtöä, Tottahan se tuottaa monenlaista harmia jos on järjestänyt kaiken mahdollisen valmiiksi ja sitten kaikki kaatuu lakkoon.
Itse olin menossa Thaimaaseen silloin kun se tsunami iski. Olin ihan hermona että pääsenkö ollenkaan, mutta pois poikkeen merkkipäivänä siellä vietin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 22:15

Juu; koskeepa hyvinkin meidäm matkaa! Meillä lento 1.12 Kanarialle ja siellä olis tarkotus mennä naimisiin 6.12. Että pikkusen tässä on jännitystä ilmassa! Ja jos lakko alkaa, niin mikä vielä hassua, että häävieraat pääsee paikalle, mutta me itse hääpari ei! Vierailla eri lentoyhtiö kuin meillä.