Taasko se häähumu alkaa?

Vasta on hädin tuskin selvitty Ruotsin kuninkaallisista häistä niin eikös vaan Englannissa ala sama meininki. Ja Suomen mediat on tiiviisti joka hetkessä mukana.

Avainsanat: kuninkaalliset häät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.11.2010 - 08:38

Alkaa tai ei. Se on aivan sama. Minua ei kiinnosta pätkän vertaa. Huumautukoon ken haluaa.

Kysyjän kommentti

Näin juuri. Olen samaa mieltä kanssasi, vaikka varmasti jossain vaiheessa alkaa jo kyllästyttää, kun lehdet ei muusta kirjoitakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.11.2010 - 19:52

Ei todellakaan kiinnosta nuo häät...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2010 - 20:04

ei ole kyllä ikinä kiinnostanu nuo hää hommelit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2010 - 20:37

Prinssin vanhempien häitä seurattiin tarkoin. Jopa työpaikkamme antoi "vapaata" seurata vihkimistapahtumaa koulutustiloissaan. Aion jonkin verran seurata näitäkin häitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2010 - 20:55

Kyllä jaksan odotta.Minusta hienoa katsottavaa. Surullinen muisto varjostaa .Tulee jokaiselle mieleen miten rakkaus voi olla petollistakin.Minulla omat käsitykset asiasta. Vaikka sitä tutkittiin ei vastausta saatu.Nuorille ainakin vilpitöntä yhteistyötä ja luottamusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2010 - 20:57

Kyllä miuta kiinnostaa kuninkaalliset häät,miusta niitä on kiva katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2010 - 21:11

Katson jos satun olemaan telkkarin ääressä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.11.2010 - 00:01

Ei vaikuta minun joulusiivouksiini millään muotoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2010 - 07:53

Minä tykkään seurata kuninkaallisten touhuja, Haloska ei ole niin kaunista katsottavaa, jakkupuvuissaan, en tarkoita että meillä pitäisi monarkia olla, mutta ihania vaatteita kuninkaallisilla on ja tioroja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2010 - 08:32

Mielenkiintoista, vaikuttaa niin ihastuttavalta parilta. Morsian on tyylikäs ja kuulostaa fiksulta. Onnea vaan heille. Meiilä kun ei täällä ole paljonkaan viehättävää katsottavaa, "keulakuvaamme" en viitsi katsoa, jos näkyy TV:ssä, vaihdan kanavaa välittömästi.
Kate on erinomainen PR-henkilö maalleen.

Lisätty: 18.11.2010 - 08:30

Kyllä tuollaisesta lukee ja katsoo TV:stäkin mieluummin kun kaiken maailman tositvtä ja "sosiaalipornoa" (kurjuutta).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2010 - 09:34

Mitä? Onko joku prinssi Englannista mennyt kihloihin ja aikoo naimisiin? Minäpä en moisesta tiennytkään kun en lehtijuoruja erityisemmin välitä lukea ja sellaisten joukkoon kuninkaallisten kihlajais- ja hääuutisetkin taitaa kuulua. Toivottavasti en ole tehnyt moisella asenteellani isoa mokaa, enkä loukkaa ketään kun en aijo vastaisuudessakaan iinnostua julkkiksista tehdyistä juorujutuista, en edes silloin kun niiden aiheena on kuninkaaliset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2010 - 16:05

Niinpä tietenkin, häitä vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2010 - 18:32

Kiva juttu, sanoi Sirkka ja taputti suuria karvaisia käsiää. Kyllä sitä jaksaa nyt muorikin talven palella
kun saa kevät-,tai kesähäitä katsella sydämensä kyllyydestä.
Ei muuta kun aitiopaikkaa etsiskelemään ja pari pakettia paperinenuliinoja niin siinä se juhla on.
Ei ehkä tunnu niin kotoisalta ja tutulta kuin naapurin Vickanin häät. Olivat melkein kuin perhejuhlat.
Mutta jospa Elisabeth nyt antaisi hymynsä loistaa, kun on kuulemma suosittu ja hyväksytty morsian
kokelas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 11:25

Oispa meilläkin kunkku, kuningatar ja valtakunnassa kaikki hyvin meininki... Taidamme olla vaan kateellisia.