Onko Parknetin toiminta oikeasti laillista? Kertokaapas jos jollain on kokemuksia.

Onko Parknet sakottanut sinua.

Avainsanat: liikenteessä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.11.2010 - 18:24

Ei omakohtaista kokemusta Parknetin toiminnasta, eikä kyseinen yrittäjä ole myöskään kirjoittanut sakkolappua auton ikkunaan.
Ohessa lisätietoa Parknetin toiminnasta.

www.parknet.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.11.2010 - 00:04

En ole koskaan saanut pysäköintisakkoa ja tuskin tulen saamaankaan. Eli ei tietoa miten menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 00:50

Kerran valokuvasivat autoani, mutta tilanne oli niin ristiriitainen (huonosti merkitty invapaikka), ettei onneksi ole kuulunut mitään.
Kerrostalomme pihassa toimii ihan hyvin, ulkopuoliset pysyy nyt poissa meidän paikoilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 10:49

Siitä ollaan montaa mieltä, kaikkihan nykyään yksityistetään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 11:35

Ei tietoa. Olaan niitä paljon yksityistetty. Kerra yksi kaveri näytti sakkolappupinoa oli ainakin10cn nippu kädessä .Sanoi että en yhtään ole maksanut, enkä maksa tuota uuttakaan. SAi nimittän justiin uuden sakon.Aika ihmeellistä eikö vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2010 - 11:41

Niinhän se menee, että se maksaa joka jaksaa.