Kylläpä kaupoissa paljon väkeä. Onko teillä siellä missä kuljette.

Kävästiin kaupassa siellä tarjottiin kakkukahvit mansikaleivoksella.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.11.2010 - 23:35

Ei näy kauppoja. On sen verran pimeät maisemat. Joskus on käynyt kauppa-auto, sekin lopetti.
Nämä marketit on tavallaan turhia. Vaikka on niissä aika mukavat kassat..
Ja jos ei euro pyöri, ei pyöri mikään muukaan. Näin se oravanpyörälaki § menee.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.11.2010 - 15:06

Kävimme klo 10.00 paikkeilla ja silloin oli vielä hiljaista. Prismassa sai vaan fondeja ja kermaa maistella, yhyy olisi minullekin tuo leivos maistunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 16:22

Kävin jo aamulla ruokakaupassa KLO 9.00 maissa, ei ollut tunkua. Toisen kerran kävin iltapäivällä, mutta
ei sillonkaan mitään ruuhkaa ollut. Joten hyvin sopuisasti ovat kauppareissut sujuneet.
En tiedä niistä kaupoista, mistä iskälle ostetaan , mutta niissä en ole käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 16:28

Eilen illalla ja aamulla tuli kaupassa juoksenneltua Citymarketissa...
Sieltä sai kakkutarvikkeet kuin isänpäivä lahjukset...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 17:05

Eilen kävin kaupassa, ja väkeä oli liikkeellä. Tänään hain vain maidot lähikaupasta, ruuhkaa ei ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 17:07

Mamman kera on palloitu koko päivä ekä liioista ihmisistä ole havaintoja.
Mamma kehui että supi meni ohi eikä huomannut mitään. Nuuski vain maata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 18:40

sodankylässä avattiin uusi aika iso kauppa sielä kesti jonossaki varmaan joku 5-10 minuuttia
ja sielä oli ahtaat käytävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 19:34

Kävimme kaupassa eilen, ei ollut lainkaan ruuhkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 20:59

Yritän välttää kaupassakäyntiä viikonloppuisin. Eilen oli koululuokkia pakkaamassa tavaroita CM:n kassalla ja ostajiakin oli aikalailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 21:17

Meidänkin lähikauppias tarjosi torstaina synttärikahvit kakulla,vaan empäkäynyt kahveella.Kävin perjantaina ruokaostoksilla ja tunkua oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 23:58

Ei tullut käytyä kaupassa kun olin matkalla Saariselältä Turkuun. Kotona jääkaappi oli täytettynä toivomusten mukaisesti. Hyvä näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 14.11.2010 - 14:13

Järvenpään Prismassa ei vielä kymmenen aikaan ollut tunkua, mutta kun tunnin päästä teimme lähtöä oli parkkipaikat aivat täynnä. Aikainen lintu, jne...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 16:27

Jos oikein kahvit ja mansikkaleivoksia on tarjolla, niin ei ihme jos kaupassa oli kova tungos. Toki isänpäivän aattona oli muutenkin ihmisiä paljon ostoksilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 21:10

Ei tarvinnut mennä ruuhkakaupoihin,kun varasin kaiken jo edellisenä päivänä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.11.2010 - 23:01

Varmasti on ollut paljon väkeä ilmaisen evään takia. Yritän käydä aina silloin kun on hiljaisempaa. Inhoan yli kaiken niitä juoruilijoita jotka tukkivat kärreineen ja ahterineen käytävien väliköt tai rakentavat suorastaan barrikaadin esim. maitohyllyjen eteen.