Radio Nova kerää unileluja kansanedustajille, aiotko osallistua keräykseen ?

www.mtv3.fi/viihde/uutiset/m...dustajille

Avainsanat: unilelu kansanedustaja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2010 - 11:12

luin tuosta keräyksestä, mut luulen et annan nuo karvalelut pikkuisille pirpanoille , no oishan se tietty kivaa ottaa kainaloon nalle ja kömpiä uuden peiton alle :) niin ja sit sekin , kun kansanedustajat vain nukkuvat eipä ehdi nukkuessaan mitään tyhmyyksiäkään keksiä , kuten lyhennetään lomia , eläkkeitä ym... jutskii ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2010 - 11:26

Kyllähän kansanedustajat unileluja tarvitsee. On mitä paijata. ovat niin leikkimielisiäkin ,eivät ota tosissaan mitään asioita. Hiekkalaatikko suuri eteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 12:39

Heti kun keksisin sellaisen sähkövempaimen, joka antaisi pieniä vaarattomia mutta tarpeeksi tuntuvia sähkäreitä henkilöön, joka
aikoo vetäytyä torkuille kansan maksana palkka-aikana
Eräskin kansanedustaja sanoi just kun oli miten paljon kukin on tienannut, eduskuntatulojen lisäksi
henkilö kehaisi, että on ollut soittokeikkoja niin paljon ja muistaakseni tuli levykin tehtyä, niin rahaa on
tullut. Kuinka paljon torkkupeitot eteenpäinkin tahkoavat rahaa, kun niiden alla on hyvä tehdä
ja funtsia seuraavia siirtoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 13:15

Eivätköhän ne torkkupeitoillaan pärjää, tuskin tarvitsevat unileluja. Katsoin eilen eduskunnan kyselytunnin ja se oli niin puuduttavaa, että ilman torkkupeittoa ja lelua pilkin sohvalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 13:30

Tottahan toki, he unilelunkin tarvitsevat...
Mut uskon kumminkin että on vaan huuli tuo keräys, joku kyllä saattaa todella ostaa, pitäisköhän itsekin taidan harkita vielä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 14:43

Juu, pitäähän nyt Timo Soinin ja Kanki-kaikkosen ynnä muiden omat uninallukat saada.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 14:46

Kyllä mielelläni lähettäisin sinne eduskuntaan kunnon koivuhalon tuolta meidän liiteristä...sillä vois sitten tarpeen mukaan takoa unta päähän...vai olikos se järkeä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 15:06

tottamaar, jos vain jostain kirpparilta löydän desing-unilelun.
eihän toki niin hienon torkkupeitteen seuraksi voi mitä tahansa tavallista nallekarhua lähettää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 23:48

En osallistu saavat nukkua ilman unileluja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 02:03

Kasa kyllä löytyisi pehmoja, mutten minä viitsi maksaa postimaksuja niistä, kun en postimaksuja kuitenkaan takaisin saa. Tyytykööt vain peittoihinsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 23:30

Kyllä niillä siellä arkadianmäellä on leluja ja unelmia jo tarpeeksi. Rest In Peace.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.11.2010 - 22:39

Turhia ne lelut ovat heidän iässään, ei niistä enää kehity. Edes unissaan.