Ärsyttääkö sinua koskaan joku juttu tai jokin henkilö?

Avainsanat: Ärsyttääkö sinua

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

-m-
Vastattu: 12.11.2010 - 10:03

Valitettavasti oma äitini välillä ärsyttää. Hän asustaa kovin kaukana meistä ja näemmekin kovin harvoin. Ikäväänsä sitten tuppaa ottamaan korvalääkettä turhan usein ja turhan paljon...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2010 - 10:11

ketäpä ei ärsyttäisi,

varsinkin joidenkin henkilöiden jutut, jatkuvasti toistuvat päättömät ja päättymättömät tarinat .....

- moni varmaan tuntee tällaisen kertojan -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 10:23

Ei minua mikään ärsytä . Joskus kun hormooneja oli enemmän niin saattoi tuollainen ärsyttää. NYt naurattaa.En kauaa viihdy tuollaisten ihmisten parissa .Tai sanon suoraan.Oli se läheinen tai vieras. Yleensä menee nauruks.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 11:14

no tokkiinsa ... mutta yritän kääntää senkin positiiviseen suuntaan .. nuo nekatiiviset tunteet kuluttaa niin paljon ihmistä , et ei jaksa sellaisessa tunne ryöpys kauaa olla ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 12:18

Ketäpä niin ei tekisi, Valtterin sanoin.
Jopa tänä aamuna, avasin mieli iloisena napsun ja ilostuin Avirant viestistä, jokaa on nyt meidän kesken muisto vain ja kaikki OK. Mutta se kolmas henkilö, joka oli vahvistamattona lähettänyt minun omaan napsu viestiosastoon julkisesti herjaavan viestin Oli kirjoittanut, että tämä napsu ja Sirkkaliisa on sieltä mistä, ne ihmiset tulevat, ylläpidolle kirjoitin kanssa, että minä olen sieltä, mutta kait se napsu on jostain muualta
tänne tullut iloksemme. Sekaantui vielä siihen Aviran ja minunkin viestiini. No nyt viestit ovat poissa.Minulle saa sanoa ihan suoraan, kirjoitan liian pitkään, höpötän, olen vanha ja napsulaiset ovat minulle
kuin lähiperhettä. Mutta ne alapääjutut voi sitten jättää omaan kansioonsa.
Arvatkaa kuinka keljutti. Minulla on kyllä epäilys, kuka se on, mutta seuraan nyt tilannetta kaikessa rauhassa. Ollan tytöt ja pojat kuin ei oltaisikaan. Meidänhän pitäisi olla niin , että henkilön jonka kanssa olemme tekemisissä, olisi meille ainut ja hyvin tärkeä henkilö. Oikeastaan tämä oli se henkilöosasto, mutta juttu mikä ärsyttää, en muista. Sen muistan, että asia joka ärsyttää minua on se
kun menen liukuportaita pitkin ja portaat menevät nopeammin kuin käsi toinen on se kun luulen tiskaavani tiskialtaan tyhjäksi ja laitan pesimet pois, niin eikö tuolla pohjalla kilise joku lusikka vielä.
Näin pienet asiat ja niin suuret harmit, oikein itseäkin nyt naurattaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 13:25

Harvoin on joku henkilö miua ärsyttämässä, mut aut armias jos mulle käy joku itseään ärsyttämään.
Silloin täältä tulee tuutin täydeltä hetken ja kaikki sen jälkeen unohdettu.. Joten en siis ole pitkävihainen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 13:29

Ei kait sitä itseään voisi ihmiseksi tituleeratakaan, jos ei joskus joku pannuttaisi. Yritän kääntää asiat myönteiseksi, sillä en halua pilata omaa oloani. Useimmiten otan ritolat, jos joudun jonkun negatiivisen ihmisen läheisyyteen. Asioista, joita en tykkää tehdä esim. paistinpannun peseminen jne. olen saanut itseni tsempattua sillä, että jos en tee sitä heti, niin sekainen keittiö ärsyttää ja toiseksi ei mun jälkiä kukaan kuitenkaan korjaa, siispä teen ärsyttävät asiat pois pikimiten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 15:20

Kyllähän niitä ärsytyksen aiheita tuppaa olemaan ihmisissä ja asioissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 21:27

vaikkapa se että olen juuttunut lentokentällä lähtöselvitykseen jonoon ja joku henkilö edessä maiskuttaa purukumia niin että sylki lentää .
ja moni muu asia ja juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 22:09

Ärsyttää joskus joku ihminen niin paljon, että on pakko lähteä vähän jaloittelemaan. Kemiat kun eivät pelaa yksiin .Ei sitten millään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 22:55

Minua ärsyttää ,kun vanhempi ihminen jauhaa purukumia suussaan..todella ruman näköistä..Onhan joitakin ärsyttäviä ihmisiä myös...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 02:05

Nykyisin ei ärsytä kukaan, joskus kyllä jokin persoona on karvat nostattanut pystyyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 10:31

Ärsyttää useimmmiten joku juttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 23:28

Niinkin kyllä käy, mutta en ilmaise sitä. Ärsyyntymiskynnys on huomattavan korkealla. Hyvä niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.11.2010 - 22:37

Liiankin usein.