Mitä odotat tulevalta Jolululta? Entä tulevalta vuodelta 2011?

Avainsanat: mitä odotat joululta sekä uudelta vuodelta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2010 - 14:47

Leutoa säätä, rauhallista aikaa ilman vieraita sillä minulla on tänä vuonna työjoulu.
Tulevalta vuodelta odotan terveyttä sillä se on kaiken a ja o. Ensimmäiseksi odotan tietenkin tammikuun matkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

-m-
Vastattu: 12.11.2010 - 09:59

Joulu on lapsien juhlaa. Perhe kokoontuu yhdessä herkullisen ruokapöydän ääreen vaihtamaan kuulumisia ja nauttimaan toistensa seurasta ilman alkoholia. Pikkujouluna saa iskä ja äiskä olla enemmän viihteellä mutta ei jouluna. Raitista joulua kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 10:28

Joulu on rauhan ja hiljaisuuden juhla. En odota siltä muuta. Valkoista joulua tietenkin.Kynttilötä ja valoa niistä .2011 odotan uteliaana. mitä tapahtuu uutta ja mullistavaa.Joltain kuulin että tulisi maailan loppu tuonavuonna, joulukuun 21 p.Sitten toinen tieto että 2012 eu.hajoaisi ja tapahtuu mullistus.Odotan uteliaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 13:23

Joulu on perhejuhla, ja kaikki kokoonnumme silloin yhteen meille.

Uusia haasteita ja mukavaa eloa toivon ensivuodelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 13:34

Odotan valkoista Joulua, maittavaa ruokaa ja vähän herkkuja, hyvää luettavaa, hiljaisuutta, kynttilän valoa, joulusaunaa, kaunista musiikkia, käyntiä valaistulla hautausmaalla.

Tulevalta vuodelta odotan rauhaa ja hyvää tahtoa ihmisten kesken!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 14:48

Joululta rauhallista yhdessäoloa oman perheen kanssa, pitkään valvottuja iltoja ja myöhään nukuttuja aamuna. Paljon kynttilänvaloa sekä teitysti jouluherkkujakin.
Tulevan vuoden tärkein projekti on oman talon rakentamisen aloittaminen ja siltä odotan aika paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 17:12

Minä haluan itselleni joulurauhan, meitä on jouluaattona ehkä kaksi henkeä sitä viettämässä.
Joulumme alkaa Turun julistettua joulurauhan. Jaa ne jouluherkut, eipä ne niin ihmeellisiä ole.
Mehän syömme tavallaan jo jouluherkkuja jokapäivä. On laatikoita, kinkkua, kalaa ja riisipuuroa sekä sekahedelmäkeittoa, mitäpä siihen paljon lisäämään.Niin aattona käyn isän ja äidin haudalla se on tärkeä.
Muistelen sitä pientä Jeesus lasta, jonka syntymäpäiväjuhlaa me vietämme, vaikka tosin kovin rajusti joskus.
Vuodelle 2011 toivon maailmaan rauhaa, jota valitettavasti ei tule koskaan.
Terveyttä, että se joka jäljellä on säilyisi ja että ennenkaikkea muisti pysyisi hyvänä.
Lapsilleni ja kaikille rakkailleni ja ystävilleni lähellä ja kaukana hyvää oloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 20:02

joulusta en tiedä vielä ihan tarkkaa miten se menee ... mutta jos niin kuin sitä suunnittelen niin veljen poppoo tulis meille ... haudalla käyntiä, joulurauhan julistusta pitkän kaavan mukaan ruokailua ja joulusaunaa ... jos vaan sain pitää ensi vuonna tämän terveyden mikä minulla nyt on , en muuta pyydä .. ja muillekin ois terveitä päiviä suotunna niin asiat ois enenmän kuin hyvin silloin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 22:53

Odotan sitä että taas kaikki...lapset ja lastenlapset tulevat meille jouaattona syömään...vietämme rauhallisen joulun..Illasta menemme entisten perinteiden tapaan..tyttären luokse,minne tulee joulupukki..otamma lögit ja juomme torttukahvit..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 02:07

Rauhaa, rauhaa ja rauhaa. Tuleva vuosi sitten näyttää aikanaan omat kujeensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 23:26

En oikein yhtään mitään erikoista. Kunhan elämä jatkuu samalla mallillaan olen onnellinen ja tyytyväinen siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.11.2010 - 22:37

Kinkkua, sillisalaattia ja maustekaloja. Seuraavana vuonna taas samoihin aikoihin samat odotukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 10:25

Rauhallista aikaa perheen parissa.