-m-
Kysytty: 11.11.2010 - 15:00

Miten ja milloin seuralaisesi on viimeksi hemmotellut sinua?

Saavuin eilen illalla työmatkalta myöhään kotiin väsyneenä, pahantuulisena ja valmiina petiin, kun siellä odotti mieluisa yllätys. Keittiöön oli vaimo kattanut ruoan valmiiksi pöydälle, Lindströmmin pihvejä ja perunamuusia, todella herkullista!

Avainsanat: hemmottelu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2010 - 16:48

Minäkin sain elämänkaverin sieltä Helsingistä nyt tänne Keuruulle ja enempää ei voi enää "hemmotella"sana on sopimaton, ´koska hän tekee sen sairauteni vuoski, Nolemmat olkapäät repeytyneet en,saa takkia , lakkia pälle ja jopa WC.ssäkin on auttava joksus jos hyvin sattuu.
Puserot hän pujee päälleni ja laittaa molempiin käsiin ns. tukisukat ja olka ortoosit.ei ole oma hoitaja.
muutti viimekuussa viereiseen taloon.
Tätä pidän jo enempänä kuin hemmotteluna. Emme ole avio-avo, emmekä susipari. Olemme vain ystävyyden pohjalla olevia ja koitamme kumpikin autaa toistamme siinä miissä voi.

Tämän eräs talomme asukas luki synneiksi meille, mutta nyt toteutamme lähimmäiskäskyä.siis Helsingissä ollessa.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta, ihan tuli oma äitini mieleen.... Isäni on jo aikaa sitten kuollut, onneksi vanha äitini kuitenkin löysi vielä itselleen valoa pimeille syysilloille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2010 - 15:09

Mieheni hemmottelee joka päivä minua, pieniä tekoja ja joku hellempi sana, ja se on paljon jo tuolta suomalaiselta mieheltä joka ei paljoa puhu eikä pussaa. Minä hemmottelen hyvällä ruualla ja leipomuksilla häntä ja kauniisti katan pöydän hänelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 15:52

Mieheni ottaa huomioon minut päivän aikana useasti Huomaan sen selvästi. Ulkonakin hän otta minua harteista kiinni ja pusun antaa.Joskus käsi silittää milloin mistäkin.Istumme vierekkäin ,katsomme silmiin. Hymyilemme.On tasanen ja rauhallinen luonne.Ei minulle tiuski koskaan. Vaikka välillä harmittaisikin.Kyllä Suomalainene mies puhuu ja pussaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 16:24

Mieheni kyllä ottaa minut huomioon melkein joka päivä.
Ei tarvitse lahjoilla minua paijata vaan hellyydellä. Ei tarvitse joskus vain sipaisu riittää ja katse pilke silmäkulmassa saa minut hyvälle tuulelle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 17:03

Päivittäin pieniä tekoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 17:25

...alkaa miettimään ja muistelemaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 17:29

Jokapäivä hän huomioi minut jollakin tavalla,tänäänkin sain pitkävartisen kenkälusikan kaupunki tuliaisina.En odota lahjoja,tavallinen turvallinen elämä riittää meille.Minä hemmottelen häntä hyvällä ruoalla ja olen läsnä ja kuuntelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 18:36

Tänään osti mulle akkuruuvinvääntimen, jotta saisin helpommin tehtyä remppaa ja koottua huonekaluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 19:05

Mieheni on viikot toisella paikkakunnalla ja viikonloppuisin hemmottelee mm. valmistamalla minulle aamupalan, laittamalla hyvää ruokaa, hieromalla jalkoja, pitämällä hyvänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 21:16

Minä kun olin itse toisilla siivoamassa...mieheni oli siivonnut meidän kodin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 08:40

Mieheni yllätti minut eilen tuomalla minulle hienon kirjan, jonka olen suunnitellut ostavani, mutta se on ollut loppuumyyty, on lisäksi tosi kallis hinnaltaan. Olin siitä tosi iloinen ja hän kyllä hemmottelee minua säännöllisin väliajoin ja sama tapahtuu myös käänteisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 21:59

Totuuden torvi puhuu: ei milloinkaan eikä mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 17:23

Hän hemmottelee silloin kun hän sattuu olemaan kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 23:05

Nelisenkymmentä vuotta on hemmoteltu toinen toisiamme. Sukuvika on se jos suksi ei luista.