Tiedätkö missä kunnossa hampaasi ovat.Olisko tarvetta hammaslääkärillä käyntiin.

Itse kävin 2 kertaa ja tuli kuntoon . Taasen menee kevääseen.Itse en tiennyt mitään että oli takahampaista lohjennut paikkaa.

Lisätty: 09.11.2010 - 08:11

Ennalta ehkäistään vakavilta sairauksilta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.11.2010 - 18:11

Huonossa kunnossa on. Pitäisi mennä hammaslääkäriin. :(

Kysyjän kommentti

Muistutus Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.11.2010 - 23:10

hyvässä kunnossa .....hamppilekurilta tulee elokuussa soitt taas tarkastukseen ja kaluston pesen aamuin illoin sähköhammasharjalla sekä tarpeen mukaan rassaan vielä langalla ...ei ainakaan ole siitä valitettu hampilassa minulle vaan päin vastoin ... sanoi ,että jos kaikki pitäis näin hyvää huolta hampaistaan niin häneltä lopuis työt ...no kyllä hän tienaa ,vaikka mieheni kuinka pesee kalustoaan niin hänellä vaan sitä hammaskivee tulee ...sylki vissiste syyllinen ....onneksi ei ole minun ongelma ollut konsanaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 00:34

Purukalustoni on hyvässä kunnossa ja onneksi näin, sillä täällä meilläpäin on todella vaikeaa päästä hammaslääkärille hoitohenkilökunnan vähyyden vuoksi. Terveyskeskuksen hammaslääkäreiden luo ei pääse kuin särkytapauksissa. Vuositarkistuksiin, plakinpoistoihin jne ei aikoja toistaiseksi aikuisväestölle anneta Tästä johtuu, että yksityisten hammaslääkärienkin luo on useiden viikkojen jonot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 04:57

Minä käyn säännöllisesti hammaslääkärillä kerran vuodessa, kutsu tulee hammastarkastukseen, ja jos jotain ongelmia tulee niin käyn useammin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 05:30

käyn tarvittaessa, hyvä hammasluu ja hampaat kunnossa, Seinäjoella hyvä hammaslääkäritilanne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 08:22

Käyn kerran vuodessa suuhygienistin vastaanotolla, joka tarkistaa hampaat ja poistaa hammaskiveä. Aamuin illoin tunnollisesti harjaan eli hyvässä kunnossa ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 09.11.2010 - 08:24

Käyn noin joka toinen vuosi hammaslääkärissä tarkastamassa purukaluston. Yhtään reikää ei ole ollut ikinä, hammaskiveä tosin pitää rapsutellaan pois. Viimeksi kävin keväällä tarkastuksessa ja sanoivat että näemme taas kahden vuoden kuluttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 08:36

Joka toinen vuosi tulee käytyä ja ei muuta kuin hammaskivenpois ottoa lähinnä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 09:46

Ihan hyvässä kunnossa ovat kävin tässä lokakuussa hammaslääkärissä.Käy vuosittain hammaslääkärissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 11:18

Kävin pari viikkoa sitten. Leukaperät, ikenet ja hampaat hyvässä kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 11:58

Kohta olisi taas aika mennä hammaskiven poistoon. Kiva että muistutit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 22:05

Kyllä pidän todella hyvää huolta hampaistani..vasta laitettiin katkenneen hampaan tilalle uusi hammas....Ja ensiviikolla tarkastetaan,että ovatko kaikki hampaat kunnossa..Olen uhrannut hampaisiin aika paljon rehaa...Silloin kun tehtiin etuhampaat posliinista ...tulivat maksamaan aikamoisen summan..mutta olen ollut tyytyväinen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 17:44

Hampaani ovat erittäin hyvässä kunnossa. Kiitos vaam hammaslääkärilleni, joka kutsuu kaksi kertaa vuodessa avaamaan suun tarkastusta varten.Tehdään aina jotain tärkeää.Hampaani ovat hyvässä hoidossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 07:44

Hampaat hyvässä kunnossa, onneksi niistä ei riesaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 18:53

Kiinni ovat ja purupintakin on vielä aika terävä.
En mene hammaslääkäriin kuin pakosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 21:14

Jatkuvalla syötöllä joudun käymään. Taitaa olla heikko hammaslaatu. Maanataina taas ties kuinka monennen kerran.