14.11.2010 lähdössä Funchalliin ja siellä hotelimme on Terrace Mar. Onko kokemuksia paikasta? Terv. utelias

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.11.2010 - 19:40

Ei omakohtaista kokemusta kyseisestä hotellista. Ohessa lisätietoa etsimästäsi paikasta.

www.booking.com/hotel/pt/ter...te.fi.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.11.2010 - 22:24

parikymmentä kertaa tullut käytyä Madeiralla, enpä juuri tuossa hotellissa ole ollut, mutta viime keväänä melkein naapurissa (Pestana Village) , mukava sijainti ja siitä pääsee helposti minne vaan ...

Terrace Mar yksi tuon rannan uusista hotelleista eli varmasti siellä on asiat kunnossa (nykyään Funchaliin ei enää saa rakentaa alle **** hotelleja)

Terrace Mar ei ollut viime kevättalven mutavyöryalueella, mutta linkissä vähän tunnelmia niiltä ajoilta (enää ei varmasti näe merkkiäkään niistä näkymistä)

valperi-ontheroad.blogspot.c...mudat.html

valperi-ontheroad.blogspot.c...nchal.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2010 - 09:55

www.sembo.fi/Accommodation/A...amp;type=0

uskon että vietätte mukavan matkan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2010 - 17:42

Kyseisessä hotellissa en oleasunut mutta muuten tykkään kovasti Funchalista. Itse asustin viime reissullani siellä ihan kaupungin keskustassa olevassa pienessä Catedrahl-hotellista, jossa sai aivan ihanaa aamupalaa suoraan omaan huoneeseen ja vieläpä ilman eri veloitusta. Kaupungin upea jouluvalaistus on jo varmasti laitettu parhaimmilleen, kun sinne menet, joten iltakävelyjä keskustassa suosittelen. Muistakaa käydä myös kauppahallissa. Ja ne grillatut sardiinit ja isot tonnikalapihvit, nam!