Kysyttiin kukkaisveneestäni...tässä se tulee ja sen mukana lämpöiset ajatukset kaikille napsulaisille.

www.napsu.fi/matkailu/matkak...2--Keitele

Avainsanat: tervehdys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.11.2010 - 20:23

Onhan siitä varmaan laulukin tehty.

Lumihiutaleita hiljalleen.
Sataa kukkaisveneen partaille....

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.11.2010 - 17:19

Kiitos kuvasta, oli kiva nähdä missä kunnossa kaunotar oli, talvikunnossa.Kukat ei loistanutkaan niinkuin kesällä, olisi se pitänyt tietää.Yk, kaks, yllättäin kävi mielessä ja ne monet värit mitä kukka maalauksissa oli.Kat se on tämä syksy pimeä kun värejä kaipaa.Ajattelin että taitaapi olla onnelassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2010 - 09:51

Kaunis kuva ja tuolla vaan soutelemaan valokin jo valmiina...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2010 - 16:27

Nyt et eksy pimeässäkään venheesi kanssa, vaan satamaan saavut varmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2010 - 17:11

Sillä se vene lepäili lyhdyn kera..ja odottaa koska pääsee kukoistamaan Marjaanan kukkasilla..kunhan kesä koittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 18:32

Kaunista... Tervehdykset sinnekin suuntaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 18:11

Niin siinä kävi kuten vähän uumoilinkin. Palvelee vielä teloillaan ollessaankin olemalla lyhdyn vartijana.