Tiedätkö mitä ainesosia on "raakkutotissa"?

Lämmitää ainakin mukavasti.

Avainsanat: raakkutoti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.11.2010 - 15:30

Jokos sie olet siellä Huipulla? Enpä paljasta mitä se pitää sisällään...pitää mennä Saariselälle ja Kaunispään huipulle...sieltä niitä saa...toteja.

Kysyjän kommentti

Huipulla toti maistui. Nyt lähdössä lentokentälle ja kohti etelää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.11.2010 - 15:21

No, tietenkin raakkuja ja sitten lisäksi jotain tuhtia kirkasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 15:22

viinasten lisäksi variksenmarjaa (senverra salaisuuksia paljastetaan)

"variksenmarjaa saa myös
kylminä ja kuumina juomina.
Se on mukana myös Huipun
Huikka- ja Raakkutoti –drinkeissä"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 15:23

Siihen kuuluu ainankin variksenmarjaa ja siitä tulee tuo nimikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 18:09

Raakkutoti on jotain raakkuvaa. No tuo edellä mainittu variksenmarja sopii hyvin mutta katajanmarjakin käy.,maku ainakin aito ja voimakas. Sitten vaan raakkumaan.Lämmittää,raakuttaa ja hilpeyttäkin lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 18:39

Suomalaiseen ruopöytään löytää joka sadas juolukan tai variksenmarja, joten ole pappa huoleti kyllä kerkeät saamaan, vaan kun oikeanpäydän valitset.Muita täydentäviä aineksia en tiedä mutta ota saapasvarteen hunajaan sekoitettu "kolmasti kirkastettu" ja lorauta ohimennnen kurkun kosteudeksi,
niin tuntuu varmaan pian kuin olisit ämpärillisen raakkujuomaa juonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2010 - 10:39

Variksenmarjaahan siinä on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.11.2010 - 22:04

Seurassa tyhmyys huipentuu. En todellakaan tiedä. Mutta taitaa pistää suun makiaks.