Aiotko lulea kohukirjan Ruotsin kuninkaasta?

Mikähän tarkoitus näillä paljastuksilla on?

Avainsanat: häväistys kirja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.11.2010 - 11:31

Ei kiinnosta, en pidä häväistysjutuista enkä skandaaleista. Mona Sahlin oli jo revetä liitoksistaan kun harmitteli ettei aiemmin ole saatu mitään "tietää".... kun sentään maksetaan kunkulle palkka! Ei osaa hävetä sitä mitä itse on tehnyt (varsinainen rikollinen!) eli poliittista peliä Ruotsin vasemmiston taholta.
Jos osaatte ruotsin kieltä, lukekaa vaan!! Varmaan siitä viisastuu kovastikin.

Lisätty: 05.11.2010 - 13:48

En lue myöskään kotimaisia roskalehtiä joissa asiasta on kirjoitettu. En ole utelias, en myöskään vahingoniloinen. Uteliaisuus ei kuulu sivistykseen - niin on minulle opetettu. Kenenkään yksityiselämä ei "naapurille" kuulu jos se ei loukkaa suoraan esim. itseäni kun ole asianosainen. Vahingonilo taas saattaa sattua omaan nilkkaan... mutta eihän kaikki sitä edes tajua sillä hetkellä kun maksunaika tulee.
Yksi kirjaan "lausuntoja" antaneista on aineiden sekakäyttäjä joten voi vain ajatella mikä uskottavuus sillä tyypillä on.
(PS. Perinteiset juoruakat ovat asiasta taatusti innoissaan!).

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.11.2010 - 19:28

En aio lukea.
Ei voisi vähempää kiinnostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2010 - 19:33

En halua lukea tuollaista kirjaa, ei minua niin paljon toisten elämä kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2010 - 20:22

No olen rohkea ja aion lukea, heti kun saan näppiini. Onhan se kiva kun pääsee oikein korkeammalla tasolla olevan henkilön yksityiselämään. Samanlaisiahan he ovat kun Matti Meikäläisetkin.
Kyllä heille kuuluu myös hellät tunteet ja hellureit. Tuntien nyt etäisyydeltä hänen kuninkaaallisen korkeutensa sädekehän, voi pieni pintaraapaisu olla kova pala niellä.
Mikäs sen mukavampaa kuin pöyhiä olkikasaa ja löytää aina uusia piirteitä ihmisistä.
Vaikkakin arvonimi on Hänen Kuninkaallinen korkeutensa. voi niissä kunnian rappusissa joskus vähän kengänpohja lipsahtaa. Ja voi miten kiva on ajatella sitä vahingoniloa mitä tämä saa aikaan.
Niin tälläinen olen pohjimmiltani, en silattu päältä, vaan koko kerros samaa laastia.

Lisätty: 05.11.2010 - 17:35

Kiitos napsulaiset, kun ette lue kirjaa, saan sen luetteavaksini ehkä nopeammin.
en lue stä siinä ivalu tarkoituksessa, että menihän viisaskin vipuun, vaan olen kiinostunut kuninkaallisten elämästä ja sielläkin voi sattua sitä ja tätä.Rakastan Ruotisinja Pohjoismaiden kuninkaallisia, olen sen verrän vinksahtanut romatikko ja kauneuden ihailija. Mielestäni kohukirja
ei sovi kuninkaallisen Kaarle Kuninkaan kirjojen mainostamiseen. Kunnioituasta sen verran medialta. En rivi riviltä lue, mutta uteliaisuttani parhaat palat "sensuroin".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2010 - 20:29

En. Samasta syystä kun en lue 7-päivää -lehteäkään tms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2010 - 20:53

En osta koko kirjaa .Niin myös en lue, jos ei jotain muuta kautta käsiini tule. Sitten asia onkin toinen.
Ne on sellaisia juoruja, joilla markkinoidaan .Minulle Kaarle ja Sylvia yhtä kauniita ja miellyttäviä.En anna häiritä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2010 - 21:58

Onneksi on tarjolla paljon muutakin (parempaakin) luettavaa joten en aio

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2010 - 22:04

En aktiivisesti hae. Selailen jos jossain näen kirjan. En haluaisi uskoa asian olevan huhussa esitetyn mukainen. Jos taas on niin asia on jo varmaan kauan sitten tapahtunut ja pariskunnan välinen ja lisäksi henkilökohtainen asia. Jos he ovat siitä yli päässeet niin miksi ulkopuolisten ihmisten pitää kaivella vanhaa asiaa. Eihän se muille kuulu.
"Joka vanhoja muistaa sitä tikulla silmään" "Anna arpisten haavojen olla, niitä auki et repiä saa. Anna muistojen raskaiden kuolla Koita kaikki pois hiljalleen unhoittaa.."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2010 - 22:06

Jos tulee yhtä äkkiä yllättäen lukeminen mieleen, niin vielä nopeammin se lähtee pois. Eli en tule lekemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 00:18

Vilkaisen jos saan sen käsiini, mutta voin heti kättelyssä kertoa että kirjoitusta en usko. Tuskin jaksan loppuun asti lukea, mutta vilkaista voin jos eteen jostain putkahtaa. En ole juorujen perään, enkä lööppejä usko. Ostaa en kirjaa aio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 06:04

No en todellakaan aio lukea, kun ei kiinnosta yhtään. Miehet ovat miehiä olivatpa sitten kuninkaita tai duunareita. Samat kujeet kaikilla joten kirjassa ei ole mitään uutta jota jo en tietäisi. Ilkeää repiä auki toisen yksityiselämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 07:11

en todellakaan jaksa kiinnostua Kallen tempauksista. Mikäpä oivempi tilaisuus nostaa myyntiä ku kirjottaa kunkusta jotaan - en kommentoi kirjan todenperäisyyttä, mutta pistää yleensäkin miettimään noiden motiiveja. mitä tunnetumpi kohde, sen parempi mylly ja rahantulo. ja mitä muuta se kirjoittaja siitä sitten saa? ei ainakaan omatuntoaan pyyhittyä - silkkaa rahastusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 07:15

En todellakaan ole kiinostunut Kallesta ja tuollaista soopaa ei edes tekisi mieli lukea..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 09:25

Samoin vastaisin kuin kontromkin. Vanha juttu ja totuuden voisi vain Kalle kertoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 13:23

Mies parka on joutunut elämään harvinaisen tylsän elämän vankilassaan, kireän ja kuivakan vaimonsa kanssa. En yhtään ihmettele jos on edes joskus yrittänyt irroitella, mutta en edes usko, että on pystynyt nauttimaan siitä. Hyvä Kalle saatat sittenkin olla melkein inhimillinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 13:40

En aio lukea. Eiköhän sieltä Suomenkin lehdet referoi kriittisimmät kohdat ihan liiankin hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.11.2010 - 21:56

Onhan se ollut tiedossa mikä Kalle on miehiään jo kauan sitten. Nolottaa vain tyttäriensä ja vaimonsa puolesta. Mutta mitäs Kalle: kunnia kenties menee mutta maine kasvaa sitäkin paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 20:51

en ole seurannut nytkään niin en tule sitäkään lukemaan ..... enkä sylviankaan kohu juttuja ...tässä elämässä niin paljon hauskempaakin luettavaa ,et niillä viihdytän itseäin..