Oletteko ajaneet huviksenne liikenneympyrässä ylimääräisen ympyrän? Pari kertaa olen ajanut liikaa etsiessäni tienviittaa.

Avainsanat: liikenneympyrä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.11.2010 - 21:23

Pitäähän turistin vähän katsella ympäriinsä vieraissa ympyröissä. "Kierros vielä" on tuttu sanonta. Ja tosiaan, kyllä se toinen kierros on joskus ihan tarpeellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.11.2010 - 19:30

Kyllä.
Täällä noita ympyröitä piisaa, eivätkä merkit aina aukea ensimmäisellä kierroksella. Täällä ympyrässä ajaminen on taidetta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2010 - 20:55

Kyllävaikken itse ajanutkaan. Mutta mieheni joskus sanoo ajeluttavan minua.Piruuttaan ottaa ylimääräisiä kierroksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2010 - 22:04

Kyllä olen ajanut useammankin kerran ihan muuten vaan. Tässä voi jopa sanoa uusinnan olevan jokseenkin ilmainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2010 - 22:06

En huvikseni sentään. Joskus siksi, etten ole älynnyt ottaa riittävän ajoissa sopivaa kaistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 00:21

No ehkä joskus olen ajanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 06:24

Olen ajanut ihan vitsimielessä ja joskus rakastuneena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 06:54

Joskus muistan että isäni ajoi vuonna papu Poriin tullessaan siihen ensimmäiseen ympyrään vähän liika kierroksia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 13:08

Onhan se joskus tullut yksi ylimääräinen "kunniakierros" ajettua, kun en ajatuksissani hoksannut poistua eka yrittämällä oikeasta kohdasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 05.11.2010 - 13:52

Toki, joskus jopa kaksi. Vaan oletteko koskaan 'oikaissut' ympyrän läpi niiden 'kanttikivien' yli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.11.2010 - 21:55

En ole ajanut, joskus olen unohtanut kääntyä ja silloin on ollut pakko kiepauttaa uudemman kerran.