Onko aika tavallista synnyttää 10-vuotiaana?

Jo on aikoihin eletty:
www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat...11/1216728

Avainsanat: romanialaiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.11.2010 - 09:52

Mykäksi vetää. Ei pysty edes kuvittelemaan tuollaista tapahtuvan.

Kysyjän kommentti

kerjäläiset senkun lisääntyy?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.11.2010 - 08:57

On kyllä liian varhaista noin nuorena lapsia tehdä, voi voi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2010 - 09:10

lapsiahan molemmat vielä , äiti ja isä.
saattaa jäädä lapsiäidille pysyviä vaurioita, fyysisesti ainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2010 - 09:28

Kyllä sitä tuolla suressa maailmassa tämäkin on mahdollista. Paljon varmaan jää pimentoonkin tälläisiä tapauksia.Tuntuu ihmeellisesltä jos niin nuoresta ihmisestä löytyy kaikki tarvittavat tekoaineet uuteen ihmiseesiis täydelliseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2010 - 09:36

Huh,huh!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2010 - 10:09

Hyvänen aika 5vuotis ja 6vuotias tuota pidän kyllä ihan järkytyksenä. !0vuotias on lapsi vielä .Vaikka kovin varhain kehityyvätkin.Miten on mahdollista. Onkohan apuna käytetty jotain omatekoista kikkaa ja laitonta.Ei siitä sen enempää kerrottu. Ovatko oleet niin kypsiä tuon ikäisenä että onnistunut hedelmöitys.Moni kysymys jää avonaiseksi. Naitetaanko rahasta lapsia.Kyllä on aikoihin eletty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2010 - 10:40

Lapsuus pilalla kun pitää noin nuorena lapsi saada.Minun tyttöni nyt 12 vuotta jos ajattelis hänellä lasta sanon kyllä että voi kauheeta sentään.Muutenkin lapsuus on ihmisen elämässä tosi lyhyt.Ei normaalia tommoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2010 - 10:56

Pikemminkin harvinaista, ainakin länsimaissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2010 - 11:31

No tuo rupeaa olemaan aika ääripäästä, toisaalta meillä pohjolassa eletään vähän toisenlaisten aikataulujen mukaan (ja pidenpään) kuin jossain lähempänä päiväntasaajaa

olen asustellut maissa joissa 90 % viisitoista vuotta täyttäneistä tytöistä oli vähintään yhden lapsen äitejä, kokeneet abortin tai ainakin kerran raiskattu, on siinä kulttuurieroa ihan riitämiin ....

EU:n yhtenäisen lainsäädännön tavoitteille tämäkin asia on melkoin haaste

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2010 - 12:17

lapset tekevät lapsia. hullua touhua. pitäisi vanhempien hieman katsoa perään jos tosiaan isukki on tiedossa ja kuvioissa mukana. ( ettei mikään pakotettu juttu tms ).

onko koskaan kukaan tehnyt tutkimusta ihmisistä jotka eivät ole saaneet olosuhteiden pakosta olla lapsia? onko kehitykselle haitallista jos tietyt leikkiriitit jäävät väliin, tai ne pitää leikkiä tosina - esim kotileikkinä. 10 vuotiaan henkinen kehitys on sen verran kesken että pelottaa ymmärtääkö tosiaan kaikki asiat niinkuin pitää, vai onko tämä tilanne hänelle jonkin asteinen kokeilu tms.

toivottavasti kaikki sujuu hyvin - ei se sille vauvallekaan herkkua ole. ja että tytön vanhemmat jaksavat myös kantaa vastuunsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2010 - 17:52

Lienee maailman nuorin äiti. Kovin on tyttö nuorena hommat aloittanut. Toivottavasti hänellä on vanhemmat, jotka huolehtivat pienokaisesta sillä tyttö on vielä liian lapsi äitinä toimimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2010 - 20:53

Siinä on nyt lapsi lapsella,on tuo kyllä kamalan surullista,siinä on elämä eletty ennekuin se ehti edes alkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2010 - 09:34

Sanattomaksihan tuo pistää, itse on tuossa iässä vielä lapsi jonka pitäisi leikkiä nukeilla eikä todellakaan olla äiti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 19:02

Täh! Jo on maailman kirjat sekaisin. Täysi lapsi vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 09.11.2010 - 09:04

Sairasta ja kieroutunutta... ja kukahan sen isä todellisuudessa on.