Luettele muutama kiinnostava kohde Hongkongista?

Lisätty: 03.11.2010 - 14:40

Kiitos Valperi viitseliäisyydestäsi. On mukavaa lukea ja katsella omakohtaisia kokemuksia, kuin vain avata jokin linkki.

Avainsanat: nähtävyys kiehtova

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.11.2010 - 10:41

Hongkong on paikka jota kannattaa käydä ihmettelemässä ainakin kerran

riippuen siitä paljonko aikaa on käytettävissä niitä katsottavia kohteita, joita oppaat ovat pulollaan, sitten voi valita, muutaman vinkin antaakseni

- Seaworld, mittava vapaa-aikalue joka kannattaa ilman muuta käydä katsastamassa
- Metrossa kannattaa käydä ihmettelemässä kuinka paikat pysyy niin kiiltävinä
- rinteille kannatta kivuta ihmettelemään miltä se kaikki näyttää lintuperspektiivistä
- satamaristeily kannattaa tehdä jollain pikkuveneellä (vuokrattavana useissa paikoissa)
- köysiratoja on useita, ainakin yksi kannattaa kokeilla
- Hongkongin taksit on kaikki maakaasulla toimivia, hiljaisia, ilmastoituja, tilavia (Toyotan erikoismalli) ja suhteellisen edullisia, monet kuskit ihan päteviä matkaoppaita, kannattaa käyttää

jne. lähes loputtomiin, ohessa muutama muisto niiltä kulmilta

valperi.blogspot.com/search/...l/Hongkong

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.11.2010 - 08:11

Ohessa lisää tietoa kohteesta.

www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/25

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2010 - 08:14

tässähän näitä olisi

www.lomamatkailija.com/hongkong.php

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2010 - 10:17

www.hongkong.fi/ Tässä minun matkailu kohteeni.On paljon kiinnostavaa .Siellä on nähtävyyksiäkin.Valitettavasti en pääse pitemmälle kun ei tule lähdettyä.Tänmä on tuossa 5km päässä jonne polkaisee polkuripyörällä.

Lisätty: 04.11.2010 - 16:37

Minäkin haluan Valperia kiittää hyvästä matkasta, olin tuolla hiekkarannalla.