Voiko seurakuntavaaleissa äänestää samaa sukupuolta olevaa ehdokasta?

Avainsanat: seurakunta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.11.2010 - 19:19

Ei, sillä se osoittaisi että sinulla on epäsiveellisiä ja synnillisiä taipumuksia, ne on syytä pitää visusti piilossa, kuten papistokin tekee, vaikka ne sallii vain poikia kavereikseen hippaloihinsa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.11.2010 - 19:39

Herra paratkoon, eihän toki! Mitä nyt Päivi Räsänenkin siihen sanoisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2010 - 19:44

Herra parahtakoon, kaikkea sun mieleesi tuleekin ....

Lisätty: 02.11.2010 - 21:53

ja sukupuolestaan epävarmojen tulee kokonaan pidättäytyä äänestämästä etteivät vahingossa tekisi kardinaali munausta ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2010 - 19:52

Pappa nyt ajtteli kokeilla meidän luontoamme mitä se kestää.
En ole muuten käynyt koskaan seurakuntavaaleissa, niin ryhditön olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2010 - 19:58

Äänestäköön mitä haluaa, eniten minua kiinnostaa mitä nämä valitut ehdokkaat sitten tekevät tai päättävät , voisko heidän päätöksestä vaihtaa vaikka Jumalaa, tai kirkon rahoja jakaa muillekin kuin itselleen kokouspalkkiona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2010 - 20:06

Ei tietenkään voi.Ja sen todistamiseen kumpaa sukupuolta itse on , ei henkilölisyyspaperit riitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2010 - 21:00

mihin tää maailma on menossa?
en saa varmaan pressaksi äänestää naista ku ite olen sellainen.....
hitto - jollei muuta ni pirruuttaan äänestäisin samaa sukupuolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2010 - 21:16

En ole äänetänyt enkä käynyt seurakunta vaaleissa. Olen sellanen epeli.Eihän toki nyt ainakaan voi äänestää samaa sukupuolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2010 - 05:41

kannattaa olla ainakin varovainen, ettei tule leimatuksi.

ja voi jopa äänestää vaikka olisi eronnut kirkosta 15 elokuuta 2010 jälkeen.
kirkkohallituksen tuoreiden ohjeiden mukaan myös eronneet voivat äänestää, koska ajantasaisia jäsenluetteloita ei saada näin lyhyessä ajassa. ( www.ilkka.fi )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2010 - 08:20

No nytpä pistit pahan, tuota en ole tullut ajatelleksikaa, voisiko silloin HMMM. merkata jotain..

Mutta eihän kukaan tiedä minkä numeron laitat, joten äänestä vaan rauhassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2010 - 08:58

Jos olet homo niin siitä vaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2010 - 10:33

Jälleen yksi syy olla liittymättä kirkkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2010 - 10:58

Seurakuntavaaleissa en ole koskaan äänestänyt, en ymmärrä systeemistä mitään. Harkitsin tällä kertaa äänestämistä mutta taidan jättää välini.
Leimautumatta mitenkään voi kyllä äänestää samaa sukupuolta olevaa myös noissa vaaleissa.

Lisätty: 05.11.2010 - 13:52

Lähes ainoa funktio seurakunnalla on se että maksan heille vuosittain aikamoisen summan ja käyn josksu vihkiäisissä ja muissa tilaisuuksissa kirkkorakennuksessa. Se maksaminen saattaa olla nyt katkolla - sen lähiajat näyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.11.2010 - 21:37

Ihan huoleti, eihän ne nää mitä siellä ruksasit, ja vaalisalaisuus, vaalisalaisuus on olemassa sielläkin.