Voisiko tällaista tapahtua?

Alaston mies otti taskustaan rautaisen puupistoolin ja ampui sillä kaljua miestä tukkaan. Mies kaatui äänettömästi kolisten pyöreän huoneen nurkkaan.

Kertokaas te muutkin samantyyppisiä "tositarinoita".

Avainsanat: mahtotontako

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.11.2010 - 19:41

aikoinaan TV.täkin tuttu Kyllitäti oli Joulupukin salarakas

suhteesta ei kuitenkaan syntynyt jälkeläisiä koska Kyllitädillä oli satusuti ja Joulupukilla leikkikalu

Kysyjän kommentti

Näin juuri. Mitähän Seiska olisi aiheesta kirjoittanut :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.11.2010 - 18:57

Iltasatu

Olipa kerran kuningas ja kuningatar.
Kuningatar oli läpeensä tyytytyväinen.
Kuninkaalla oli.
Sen pituinen se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2010 - 18:58

Anteeksi, sitä minä en osaa, mutta on pakko sanoa, että:
Tuohan muistuttaa ihan nykyisten päivälehtien toimittajien kirjoittamia normaaleja uutisjuttuja, yhtä paljon asiavirheitä ja ristiriitaisuuksia, tuosta puuttuu vain ne kirjoitusvirheet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2010 - 20:08

Gynegologit pitivät ammattikuntansa SM-kilpailut Golfissa.
eräälle ensikertalaiselle piti pitkään vakuuttaa, että se oli pallo joka yitettään saaada reikään--
ei maila!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2010 - 21:24

Mies oli työhaastattelussa.Onko teillä suosituksia edellisestä työpaikastanne?
Onkuin onkin.Siellä nimenomaan suositeltiin,että hakisin kiireellä uuden paikan.
Että sillee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2010 - 06:45

ei ny tuu mieleen mitään tollasta kivaa sanaleikkiä. pitää vaan todeta että jollei olis vettä, ei vois uida ni sitten hukkuis. tiedetään - ei päätä häntää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2010 - 08:10

Poliisilaitosta vastapäätä olevan lemmikkieläinliikkeen asukkaat ovat murheellisia, kun joku pilasi heidän juuri somistettua näkymää viime yön aikana. Tuntematon Picasso sotki tussilla näyteikkunoiden uusittuja mainosteippauksia.

www.kontrolli.fi/keskustelu/...morilla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.11.2010 - 21:35

Minä rakastan sinua muutamalla kielellä:

kiinaksi = Uo ai nii
hollanniksi = Ik hou van jou
swahiliksi = Nina ku panda
turkiksi = Seni sevijorum
kataloniaksi = Testimo molt
stadiksi = Siistit meijerit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2010 - 17:52

nyt ei tule mieleen muuta kuin tälläinen.

Jos ois mitä jois avais kaikki pullot pois, niin ei enää ois mitä jois.