Teettekö sähkösopimukset määräaikaiseksi vai toistaiseksi? Vaihdoin juuri kahden sopimuksen toimittajaa 24 kk määräaikaiseksi.

Lisätty: 29.10.2010 - 22:07

entä jos hinnat laskee? vai voikohan niin edes uneksia. Harmittaisko sitten se määräaikaisuus?

Avainsanat: sähkösopimus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.10.2010 - 22:03

Meillä on tehty 2:den vuoden sopimus kerralla..niin ei ole vaikuttannu hintojen nousut..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.10.2010 - 22:16

Kyllhän järkevin olisi vuoden sopimus. Mutta nyt sattuu oleen 2 vuoden,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 22:17

Minulla on toistaiseksi voimassa oleva sopimus. Oli kerran toisenlainen systeemi, mutta ei tullut kun sotkua vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 23:22

Toistaiseksi voimassa oleva sopimus Helsingin Energian kanssa, osa tulee vihreäsähkönä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 00:36

tein kaksivuotisen sopimuksen 2008 loppuvuodesta ,jonka jälkeen sähkön hinta alkoi tippua, sopimus päättyy 2011 maaliskuussa . olen laskenut tarkalleen mitä se on merkinnyt minulle. hintaa ei ole voinut muuttaa kesken sopimusta. asun omakotitalossa. olen hävinnyt 180 euroa virheestäni . kahdenvuoden aikana.vuoden sopimus olis ollut kannattava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 00:42

Sama sopimus ollut vuodesta toiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 07:35

vuodesta toiseen sama sopimus...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 13:52

kaikki sopimukset tällähetkellä ovat toistaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 08:58

Kerrostalossa yhtiö tekee sopimukset, joten en edes tiedä kuka on toimittaja. Eikä paljon kiinnostakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2010 - 17:50

Isäntä teki meille ihan äskettäin uuden sopimuksen jonkun yhtiön kanssa, mutta itse asiassa en tiedä millaisen.