Hyvää huomenta! Oletteko tilanneet risteilyn Maailman suurimpaan risteilijään?

www.iltalehti.fi/uutiset/201...9_uu.shtml

Avainsanat: maailman suurin risteilijä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.10.2010 - 17:06

Mikäs se olisi mukavampaa kun reissata risteilyllä ja jopa istua penkissä jonka oma äitini oisi päällystänyt, mutta en ole niin rikas jotta tuon aluksen kyytiin pääsisin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.10.2010 - 07:47

Täytyy sanoa et en ole enkä luultavasti koskaan haaveilekaan tuohon pääsystä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 08:34

ei kyllä heti ole suunnitelmissa tuokaan risteily.
laivareissut ei isommin kiinnosta, paitsi jos ei muullakeinoin pääse paikasta toiseen.
mutta uskoisinpa että aikamoinen alus on sarjassaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 08:38

Ei tuon aikataulu näy pitävän. Oli pari minuuttia sitten vielä telakan laiturissa kiinni vaikka piti lähteä klo 6.00.
Vai kärräävätkö viimeisiä rakentajia vielä läksiäisistä pihalle?

Eilen katsoin mitä siihen vanhempaan Oasikseen viikko maksaa. Oli 55+ ikäisille halvin alle 400. Siihen täytyy vielä lisätä lennot esim. Fort Lauderdaleen Floridaan.

Lisätty: 29.10.2010 - 08:51

Klo 8.50 sillä oli jo 1knotsi vauhtia että menossa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 09:10

enpä ole minäkään, vähän toisenlaiset risteilyt tässä on mielessä

rajavartija.blogspot.com/201...teily.html

Lisätty: 29.10.2010 - 10:16

käyty enenkin, mutta menossa uudestaan ....

valperi-ontheroad.blogspot.c...etsia.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 09:27

Risteilyt eivät kiinnosta pätkääkään ja kaikkein vähiten tuollainen huvittelutehdas.

Lisätty: 29.10.2010 - 10:08

Potkurivika viivästytti aluksen lähtöä tänään, kertoo HS.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 09:29

Minulla on sellainen erään pankkiliikkeen papukaija pikkupankki, johon laitan aina kun kiroilen rahaa tai
joku vieraani kiroilee. papukaija pyytää rahaa.
Kyselin just tilitilannetta kaijaltani, että jos me tehtäisi pieni risteily, joko pääsisimme.
Lama on kuulemma iskenyt rumiin sanoihinkin, joten elämme vain unemoiden risteilystämme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 09:59

Oli upean näköinen alus. Karibia kiinnostaa, mutta en lähtisi kuitenkaan tuon risteilijän kyytiin. Ainoa risteily joka silmissäni siintää on Niilin risteily.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 11:26

Oikein äkkyrikkaiten hemmottelu paikka. Ei köyhällä ole mitään menemistä tuohon alukseen. Lähtee isoille vesille missä raha virtaa.Ei ole kyllä mitään tarvetta tai mielenkiintoakaan tuohon mukaan seilaamaan. En ole sitä ihmis tyyppiä.Pienemmässä mittakaavassa turvallisempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 14:37

Kyllä riittää vielä Siljan Helsinki - Tukholma -laivat joissa on se Promenadi -systeemi ja kaikenlaista härpäkettä.
Täältä pystyy seuraamaan sitä laivaa USA:n saakka:
www.marinetraffic.com/ais/fi...efault.asp x?mmsi=311020700&centerx=21.31217&centery=60.12455&zoom=10&type_color=6
Tanskalaiset taas odottavalla kannalla Storebæltsbroen:illa, arvioitu saapumisaika 17.30- (tai) 21.30-aikoihin huomenna 30.10.
Lehdessä: ekstrabladet.dk/ferie/articl...434860.ece
TV:ssä: nyhederne.tv2.dk/article.php...-igen.html

Lisätty: 29.10.2010 - 21:15

Tuo linkki yllä oli katkennut ? tässä uusi toimiva
www.marinetraffic.com/ais/fi...pe_color=6

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 18:28

Tottakait sitä on meidän perheellä tiketit maailman suurimman risteilijän matkalle olleet jo kauan varatuina. Nyt ei muuta kuin vain odotellaan sitä hetkeä milloin tämä uni muuttuisi todeksi ja ihan oikeastikkin olisi varaa osallistua tuon loistoaluksen risteilylle. Ei ole nimittäin halpaa lystiä tuo Amerikanmatkailu laivaristeilyineen tälläiselle tavalliselle taatelintallaajalle kuin minä. Rahaa on, ja hyvin toimeen tullaan, mutta ei sitä tosiaankaan ihan joka mielihaluun voi euroja laittaa menemään, tai muuten tilin saldo alkaa näytää ikävästi miinusmerkkisiä lukuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 20:43

Ei ole ollut mielessä tilata..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.10.2010 - 22:09

Laitan ensin lottotilauksen menemään ja sitten jos osuu nappiin, tilaan risteilyn kaikkilla herkuilla tuohon laivaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 00:52

En oo tilannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 15:05

Olisihan se hulpea kokemus seilalilla vetovoimalla pitkin karibiaa.
Jos joku mukaan toisaan houkuttelee voisin mennä, vaikka luontomatkailu on enemmän heiniäni.Tänäänkin olin pyörälenkillä tihkusateessa, minkä jälkeen lämmin suihku tuntui tuhanen taalan luksukselta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 08:49

Komea oli katsella tuota risteilijää. Ei ole suunnitelmissa matkustaa tuolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2010 - 06:58

milläköhän rahalla......? hyvä kun uskallan haaveilla mistään lähiristeilystäkään lähiaikoina.
toisaalta - jos pitää valita risteily vaikka vuonoilla kun lento johki 4h päähän ja siellä sitten kärvistellä ja lentää taas takasi. ottaisin risteilyn.
ehkäpä pääsen joskus johonkin vähän vaatimattomampaan luxusristeilijään?