Harrastetaanko keittiössänne molekyylikokkausta?

Ei kuulemma vaadi insinööritaitoja, aikaa ja viitseliäisyyttä kylläkin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.10.2010 - 20:01

äiti opetti ettei ruualla saa leikkiä,

siispä kuuliaisena poikana pidän huolen siitä ettei meillä sorruta tuollaiseen briljeeruakseen ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.10.2010 - 21:08

Ihan tavallisesti laitetaan ruokaa meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2010 - 21:15

aika vaivalloista kokkausta oli,
telkkarista vilkaisin poikien keittiöhommia.
eipä innostanut kokeilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.10.2010 - 21:55

Perinteiseen tapaan ja niillä taidoilla mitä on elämässään oppinut minä soppani väännän ja paistini paistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2010 - 22:05

Katselin televisiosta tuota kokkausta.Kieltämättä hyvännäköistä tulosta. Oli mehevän näköistä, mutta aivan erinlaista. Kyllä pitäisi alkeet opetella.Tottumis kysymys, niinkuin tavallinen ruuanlaaaaaittokin.
Kiittää pitää aina ruuasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 07:12

En tiedä mitä mamma keittiössä muokkaa;
www.chezmarius.fi/2010/05/26...eittiossa/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 07:49

No vielä ihan normaalipohjalta tulee tehtyä, jätetään nuo omaan arvoonsa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 09:23

Kyllä minäkin teen vain sillä vanhalla systeemillä. Hyvä kun viitsii silläkin tehdä.
Olen siirtynyt paljon tuollaiseen kokkamattomaan ruokaan, laiskuuttani.. Kun yksin tyota enimmäkseen
ruokailen. Jos otan reseptin eteen, jossa sanotaan nypi rasva ja jauhot sekaisin, niin siihen loppuu sen
leivoksen teko.
Että vielä molekyylikokkausta, mihin me menemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 09:35

Ruoka ei ole leikkimistä varten, se on välttämätöntä ravintoa ja usein myös kulinarismia. Yritän kyllä seurailla myös muotia, mutta rajansa kaikella, sovellan sitä taipumustani lähinnä vaatetukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 14:26

Oikein televisiossa sitä esittelivät ja vakuuttivat lopputuloksen olevan onnistunut. Sitä ruuan kanssa nauttimaansa punaviiniä se porukka ei varmaan ihan molekyylikokkauksen opeilla ole valmistanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 20:49

En nänyt sitä televisiosta..Minä laitan ihan vanhojen ohjeitten mukaan ruuat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 00:53

Saman vanhan kaavan mukaan, siis ihan perinteisillä menetelmillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2010 - 06:24

Minä vaan entiseen malliin kokkailen, televisiosta olen kyllä nähnyt sitä tehtävän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 08:48

Ei missään tapauksessa.