Nainen vai Auto?

Joillain on varaa laittaa 25 vuotisen vaimon silikonrintoihin 100,000£. Minulla ei varaa autoon murto-osaa, se on väärin minun nielestä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.10.2010 - 05:56

Kauneus on katoavaista, rumuus senkun lisääntyy.
Olin sanomassa että tee itse autosi,
nyky määräyksillä se ei taida olla mahdollista?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.10.2010 - 23:40

koskas nää eväät olisi olleet tasan jaettuna meidän kesken, ei koskaan ...

jokainen sitten tekee sillä omalla osuudellaan mitä parhaaksi katsoo, ostaahan ne hevosiakin ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2010 - 00:44

Rikas pääsee rahallansa - köyhä selkä-nahallansa.

Postillakin sanoo jes.17,16
Mitä hyötyy tyhmyri rahoistaan?
Viisautta hän ei ymmärrä ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2010 - 06:26

No joo en itse moista juttua kyllä edes kuuna päivänä haikaile..
Jokainen voi laittaa rahansa mihin tykkää...
Itse omistan varmaan kalleimman imurin 3200€ oli joskus hinta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2010 - 06:38

jaa -a. on automiehiä, tissimiehiä ja rahamiehiä. kyllä on urpolla tuuri kun on kaksi noista sitten saanut omalle kohdalleen. kait.......
taidan pitää tyytyväisenä talolainani, vanhan nissanini ja tissini. tiedän ainakin missä mennään ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2010 - 08:02

enpä moista osaa edes karehtia ..itse kyllä käyttäisin tuon rahan toisin ,mutta jokainen tyylillään taklatkoon...kaikki on hyvin jos siitä saa hyvän mielen ja mieltymyksen onnen hetkiä monia ...hyvän olon tunteita ,eikä ne ekut ole kenenkään hyvästä olosta pois niin eipä väliä vaikka ne oiskin sit rinnoissa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2010 - 08:40

On niitä varakkaita ilman autoa, jotta älä sure. Nainen silikooneihin on oma valinta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2010 - 09:10

Rakkaus ei katso hintaa, eikä ulkonäköä. Toiset on rakastunut naiseen ja toiset autoon. Kannattaa kuiten silitellä ja pitää hyvässä kunnossa. Minulla ei suurempaa kiinnostusta tuohon autoon ole. Jokaiselle se on henkilökohtainen valinta. Onnea matkalle kumman sitten valitsetkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2010 - 12:56

Osa ihmisistä käyttää aivojaan ja hankkii rahaa. Eri asia taas, mutta oma asiansa, mitä rahalla tekevät. Auto on yleinen välttämättömyyshyödyke mutta silikoineista en tiedä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2010 - 14:31

Vastaus riippuu siitä kummalla on enemmän käyttöä.

Jokainen eläköön niin kuin parhaaksi näkee, turhaa enegian haaskausta kadehtia muita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2010 - 16:11

Jos silikonirintoihin tuon verran on varaa laittaa niin kyllä sitten voi ostaa sen autonkin. Jotta kummatkin vaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.10.2010 - 21:46

Riippuu kumman tahdosta se raha niihin pistetään. Mutta jos minä saisin moisen rahan, niin mieluummin minä vaihtaisin uuden menopelin. Jos jää jäljelle jotain, niin saatanhan minä hieman kohennusta laitattaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 14:34

Se on kuulemma sama juttu, hankkiiko Ladaan puuratin vai vaimolle silikonitissit. Mukavalta tuntuu hivellä vaan kummankaan antama kyyti ei siitä parane.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2010 - 18:44

Niinhän se on, että onni ei potki jokaista tasavertaisesti raha-asioissa. Ikävä, mutta tosi juttu. Ei niitä kannata kadehtia joilla on varaa pistää naisensa rintoihin omaisuuksia. Kyseessä kun voi olla ne onnettaren potkuja vaille jääneet ukkomiehet joidenka on ollut pakko kustantaa nuorien vaimojensa kauneusleikkauksia kaikilla roposillaan pitääkseen nämä tyytyväisinä ja estääkseen näitä vaihtamasta vuosikertansa nuorempaan