Miten usein olet yhteydessä parhaimpiin ystäviisi?

Avainsanat: ystävyys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.10.2010 - 12:02

olosuhteet vaihtelevat niin kovin paljon,
tosinaan lähes päivittäin, toisinaan jää kuukausienkin pausseja

- ei se ole määrästä vaan laadusta kiinni -

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.10.2010 - 14:56

Kyllä välillä on taukoa ja joskus taasen useammin. Soittelen .Tai toisinpäin.Se on parempaa sitten kun ei olla vähään aikaan mitään puhuttu tai tavattu.Asiota paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2010 - 16:32

Parhaimpaan ystävääni päivittäin ainakin puhelimitse, mutta usein tapaammekin.
On kyllä sellaisia ystäviäkin, jolloin emme tapaa niin usein.
Nuorempanahan sitä oli asiaakin tavata useasti, niita salaisia rakkausjuttuja ja ihastuksia,
mutta sitten kun elämä riepotteli kutakin suuntaan jos toiseen välit saattoivat katketa.
Ja nyt vanhenpana olosuhteet usein ovat erottava tekijä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2010 - 17:00

Viikottain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2010 - 17:13

En nyt ihan jokapäivä soita,tai saa puheluita ystäviltäni,mutta usein kuitenkin.Puheluja mukavampia on tapaamiset ja niitäkin on usein.On sitten myös ystäviä toisilla paikkakunnilla ja sitten soitetaan tai laitetaan meilejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2010 - 18:36

Olen parhaimpiin kavereihin yhteydessä lähes päiväin, viikottain, tai kerran kuussa ihan olosuhteista riippuen. Joskus harvemminkin, sillä minulla on heihin niin hyvä suhde, että pisemmätkään katkokset tapaamisten välillä eivät haitaa. . Voimme kavereitteni kanssa jatkaa edelliskerralla kesken jäänyttä puuhaa, tai keskuskelua aivan niin kuin erossaoemishetkiä ei olisi ollut olemassakaan ja juuri se mahdollistaa, että mitään säännöliisiä yhteydenpihetkiä en heidän kanssaan tarvitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2010 - 22:49

Liian harvoin. Oravanpyörän pyörittämiseen menee arkinen aika ja tärkeimmät asiat jäävät vähemmälle huomiolle. Onneksi ystävyys on ikuista ja kestää pidemmätkin tauot. Juttu luistaa kuin ei olisi erossa oltukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.10.2010 - 23:42

Parhaaseen päivittäin ja toiseksi tuleviin n. kerran viikkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2010 - 02:40

On kausia jolloin pidän paljon yhteyttä, mutta on aikoja jolloin voi mennä viikkoja. Perhe etusijalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2010 - 07:57

Parhaaseen ystävään olen yhteydessä joka viikko joko mesessä tai sähköpostilla. Näemme noin kerran vuodessa koska hän asuu Hollannissa. Muihin joko päivittäin tai harvemmin. Yleeensä liian harvoin johtuen työstäni. Aina eri aikaan vapaalla toisten kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2010 - 09:48

Silloin tällöin sähköpostilla. Nyttemmin Skypen avulla. On verraton peli tuo Skype kun näkee kuvankin ja saa katsellen keskustella. Ilmaista vielä lisäksi PC >> PC yhteydellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2010 - 11:05

Päivittäin netin välityksellä mutta kerran pari soitellaan ja ainaskin kerran nähdään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2010 - 13:01

Vaihtelevasti eli siten kun aika antaa myöten. Toimin parilla harrastesektorilla aktiivisesti ja meillä on kokouksia säännöllisesti. Niitäkin voi kutsua ystävätapaamisiksi vaikka tapahtuvat virallisissa puitteissa. Samoin ajattelevista tulee myös ystäviä ajan mittaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2010 - 22:11

Vaihtelee hirveästi, mutta vähintään kerran kuussa. Parhainpaan joka viikko. ^.^