Saadaanko koskaan Tiitisen listaa kansalaisen tietoon?

www.hs.fi/politiikka/artikke...5261137621

Avainsanat: stasi valtiopetos tiitisen lista ddr

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.10.2010 - 00:50

Kyllä julkaistaan, kunhan xxx (muutama henkilö) on siirtynyt pilvelle ???
Yleensä kaikki tulee kyllä julkisuuteen ennemmin tai myöhemmin.

Lisätty: 26.10.2010 - 08:55

"Olen vastaanottanut kyseiseksi listaksi väitettyjä dokumentteja yhteensä kahdeksan kappaletta", sanoo Wikileaksin Assange Iltalehden haastattelussa.

Wikileaks on verkkosivu, jonka tarkoitus on antaa ihmisille mahdollisuus vuotaa julkisuuteen salaisia poliittisia ja kaupallisia asiakirjoja.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.10.2010 - 21:05

En nyt muista, kuka hiljan sanoi että se tulee vielä julkaistua.Uskon itse että se julkistetaan. Ja nimet näkyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 21:20

Tuskin koskaan julkaistaan, ehkä jossain vaiheessa pieni osa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 21:31

Jos siinä jotain salassa pidettävää on, niin kyllä se piilossa pysyy. Ja sitä varmaan on .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2010 - 07:47

Tuo kohusivusto, joka julkaisee USA-laisten sotaan liittyviä papereita ilmoittaa pitävänsä tuota listaa hallussaan. Voi olla, että tulee julkisuuteen nopeammin kuin arvata saattaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2010 - 11:31

tiitisen lista on pelkkää paskapuhetta. salaliittoteoria hämäyksen vuoksi. mielenkiintomme pysynee siinä ja samalla häärätään mitä lie hämärää. näin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2010 - 11:36

DDR:n keskushallinnon rippeet ovat uusiokäytössä Suomessa. Siksi tuota listaa ei voida paljastaa vielä pitkään aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2010 - 10:11

Muistini mukaan oli puhetta että tutkijoiden tietoon tulisi jossain vaiheessa mutta onko sekin jo peruttu, en tiedä. Joukossa on tällä hetkellä valtaapitäviä (vä) joten epätodennäköistä on julkaiseminen.
Mitäpä se ratkaisisi , onhan nyt aikaansa seuraavilla ihmisillä aavistus siitä ketä siellä on....eiköhän se riitä.
Minun elämääni ei asialla ole vaikutusta, en esim. vaaleissa äänestä ketään sellaista joka listalla mahdollisesti on.