Kuinka valmistat paahtokasvikset.

Avainsanat: paahtokasvikset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.10.2010 - 17:00

Mun paahtokasvikset on niin erikoisia ,ei toiset tee täällä reseptilllä.Omasta päästä vaanLohkon kaikkia kuutioiksi mitä itse kasvattanut. Porkkana,lanttu ,peruna,nauris, sipulia,Yrttiä öljyä suolaa hunajaa.Sitruunaa.Kaikki laakeaan astiaan ja uunii .1-1.5 h seesamin siemeniä.Hyvää on.

Mutta ohjeitahan löytyy muitakin .Enemmän nykyaikaisempia.

Kysyjän kommentti

Varmasti sinun paahtokasvikset on kokeilemisen arvoisia,ikä kamu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.10.2010 - 17:12

Tällä ohjeella olen tehnyt, ja kaikkia listan kasviksia ei tietenkään tarvii kerralla laittaa

- perunoita
- punajuurta
- porkkanaa
- sipulia
- paprikaa
- timjamia
- valkosipulin kynsiä
- suolaa
- pippuria

Voitele uunipannu öljyllä ja lämmitä uuni +200 asteeseen.
Pese ja kuori tuoreet kasvikset. Leikkaa kasvikset viipaleiksi ja asettele ne uunipannulle. Mausta kasvikset suolalla ja rouhitulla pippurilla, ripottele kuivattua timjamia myös. Lorauta kasvisten päälle hieman öljyä.
Paista kasviksia tunnin verran. Päällimmäisistä kasviksista tulee mukavan rapsakoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 18:38

Paahdan itse kasvikset sähköwokilla öljyn kera...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.10.2010 - 23:14

Minä olen tykännyt kun laitan peruna- porkkana- ja kesäkurpitsa lohkoja uunipannulle. Öljyä ja mausteita päälle. Hyvin kypsyttyään ovat tosi herkullisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2010 - 02:22

Pannulle ja paljon voita, nam!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2010 - 10:22

Paahtojuureksia olen valmistanut uunissa ruoan lisäkkeeksi eli esim. lohkottua bataattia, kaskinaurista, lanttua, punasipulia jne. uunivuokaan ja hieman nestettä joukkoon. Yrttimausteita maun mukaan.