Oletteko tavanneet niitä uskoon hurahtaneita, vanhemmalla iällään ja anteeksia pyytäviä naisia, minä olen heitä tavannut ?

Ovat ryypännet ja tarjonneet alapäätään, vuosia ja ukkomiesten kanssa vehkonneet, ja uskoon tullessaan ovat puhtaita ja tuomitsevat muita.

Lisätty: 23.10.2010 - 14:23

Kissaäiti, kiitos että en ole yksin tämän ihmisryhmän kanssa, niitä on jopa tällä sivustolla, ja raamattuun tukeutuvat sanoissaan.

Avainsanat: kaksinaismoraali

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.10.2010 - 14:16

Se on juuri sitä pahinta kaksinaismoraalia,kun synnit on anteeksi pyydetty ja saatu niin kummasti pyyhkiytyy muistista pois omat teot,raskaatkin ja voikin asttua toisen tuomariksi.Olen tavannut tälläisiä naisia ja mihehiä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.10.2010 - 16:02

Kyllähän noita on jopa lähipiirissäni, mutta ei noin pahoja alkuvaiheessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 10:49

Tavattu on. Enpä pysty ketään tuomitsemaan, mutta se kaksinaismoraali ällöttää.

Lisätty: 24.10.2010 - 11:30

Niin täytyypä vielä lisätä, että tuomitseminen jääköön muille koska ihmisillä voi olla mitä kummallisimpia tai vaikeita elämäntilanteita ja joskus joutuu/pitää tehdäkin sellaista joka sitten vuosikymmenienkin päästä harmittaa. Usko voi olla sellainen asia joka pelastaa ja antaa rauhan. Ja sitä rauhaa sielulleen kait meistä itsekukin etsii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 14:39

Kyllähän niitä on ihan liiaksi asti. Ei hyvä juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 16:07

En ole tavannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 18:09

Anteeksianto on ihmisiä varten. Ei täällä muuten voisi elämää jatkaa.Mielestäni hyvä asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2010 - 21:44

Maarit3 kiitteli kysymyksensä alla kissaäitiä, joten minun on kiitettävä tuutikkiä ja bongaria, he eivät sitä
ensimmäistä kiveäkään ottaneet maasta ja heittäneet sillä suuntaan tai toiseen.
Lainaan Maarit3"Niitä on jopa tällä sivustolla ja tukeutuvat puheissaan Raamattuun".

Maarit3 se koskee, koskee kovastikin, Minä olen varmaan sellainen yksi joukosta,jos Sinä tietäsit minkä sairauden rukous on minusta parantanut, sairaus kesti yli 40 vuotta, kaikki muut konstit oli koettu, mutta oli vielä yksi kokematon.
Se ei ollut noita Sinun sanomista alapäähommista ja mikäpä minä olen velvollinen tiliä tekemään siitä mitä se oli, mutta vapautus ja se armo oli suuri, jonka kohdallani koin.
En täälläkään kyllä ole Raamattua tuputtanut enkä ainoaksi ohjeeksi esittänyt, muulloin kun kysymys koskee tai sivuaa Raamattua. Olen Maarit3 iloinen , elämämmyönteinen ihminen, olen saanut kohdallani kokea, mitä armo on tehnyt itselleni. En ole hurskaampi kuin yksikään teistä, olemme samalla viivalla kaikki, mutta ollakseni rehellinen itselleni, uskoni ei voi pysyä salassa.Tämäkään aihe ei ole täällä ainakaan vielä kiellettyjen listalla. Tasapuolisesti kaikkea, silloin hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.10.2010 - 22:34

Eiköhän täällä ole ihan jokaisen syytä katsoa itseään peilistä ennen kuin ryhdytään sanomaan moisia. Vihjauksesi oli nii selvä, että olet mielestäni anteeksipyynnön velkaa hänelle jota osoitat sormellasi.