Oletko avo- vai avioliitossa? Tai kenties sinkku?

Avainsanat: parisuhdetilanne

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.10.2010 - 18:02

Rakkaan kanssa olen ollut avioliitossa 39 vuotta. Ensi vuonna kai pitäisi juhlia 40-vuotis hääpäivää. Yhdessäolomme on kestänyt sitäkin kauemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.10.2010 - 17:48

Avioliitossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 18:18

Mikähän minä sitten olisin, avioliittoni on purkautunut mieheni kuolemaan ja jäin siis leskeksi, kauhea sana.
Odotan, että joku keksisi uuden nimen tilalle. En tunne, että olisin avoliitossakaan, vaikka minulla hyvä
suhde miespuoliseen henkilöön onkin. Emme asu yhdessä.Sinkku voisi olla leiviskäkin vaikka.
Sinkku sopii minusta sellaiselle henkilölle, joka ei ole koskaan ollut avioliitossa.
Olen nyt vain jäänyt syrjään lehdellä soittelemaan,ilmeisesti sitä toista varakappaletta ei ole
minua varten luotu. Hyvä näin on tässä tilanteessakin vanheta omaksi ilokseen ja muiden mieliharmiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 18:32

Minä olen avioliitossa ollut jo 36 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 18:40

Sinkkuna olen elellyt nyt jo viisi vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 20:13

Avioliitossahan minä olen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 23:09

Avioliitossa ja sama mies vuodesta 1968.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2010 - 06:41

eronnut ja avoliitossa. aika näyttää menenkö ikinä enää naimisiin.
pääasia että ihmisellä on hyvä olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2010 - 11:55

tätä nykyä sinkku, eronnut, takana avio- sekä avoliitto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2010 - 12:55

Olen avioliitossa ollut jo vuodesta 1981 asti ja sama avioliitto kestää yhä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.10.2010 - 23:46

Kolmioliitossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 04:56

Onnellisesti hyvässä liitossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 20:50

Moi! Luulin olevani eronnut jo jokus 90 luvulla. Mutta nyt asioidessani maistraatissa muiden syiden takia, sain tietää olevani naimisissa! Kylläpä tieto kulkee hyvin käräjäoikeuden ja maistraatin välillä. Jos olisi sattunut jotain , niin lähiomainen olisi näiden virallisten papereiden mukaan sitten se, joka jo kerran tuhosi mun miljoonat! Voihan v.......