missäpäin inglisiä sijaitsee ostoskeskus atlantico, jonne tehdään ostosretkiä

oletko asunut hotelli caserio azul nimsessä paikassa oliko altaalla ahdasta ja muita kokemuksia kyseisestä paikasta. olikohan minulta hyvä valinta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.10.2010 - 22:41

Se on Centro Comercial Atlántico, Aldea Blanca
engl.: www.qype.co.uk/place/1491097...anta-Lucia
saksa: www.qype.com/place/1491097-C...anta-Lucia
Google: maps.google.com/maps?f=q&...7&z=12
Muita: www.qype.co.uk/es701-las-pal...h=Shopping
Muu vihje: www.mummola.info/fi/content/...iew/27/30/

Lisätty: 23.10.2010 - 13:21

Kanariansaarten parhaat ostospaikat ?
www.iltalehti.fi/kanariaextr...3_kx.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.10.2010 - 04:53

Putte_46 Goolessa näyttikin sen ostospaikan.
Tässä hotellisi tiedot;
www.booking.com/hotel/es/pla...1ad2c2b048
Käyt nakkaamassa ryysytrantaan ja isovesi on lähellä uida;
www.ryysyranta.eu/map.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 09:14

Tässä linkki ostoskeskus keskustelun..
keskustelu.suomi24.fi/node/9355555

keskusteluun myös hotellista

keskustelu.suomi24.fi/node/8644061

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 14:33

Atlantico on puolivälissä Las Palmasia, joten kannattaako jäädä bussista sinne? Las Palmasissa on kuitenkin paljon enemmän valikoimia ja nähtävää.
Suosittelen menemään sinne ihan tavallisella bussilla. Numeroja en nyt muista, mutta kyllä ne saa aika helposti selville.
Hotellista en tiedä, mutta Inglesissä on yleensä aika lämmintä. Jos sataa, niin kysy säätä Puerto Moganissa. Voi olla, että siellä ei sada ja se on ainakin yhden retken arvoinen paikka ja bussilla pääsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 15:23

Inglesissä kävin muinoin.
Kaksi reissua samala kertaa. Ensimmäinen ja viimeinen.
Ei ole mmuta kuin kaunis ranta, jota pitkin voi tallustella.
Puolenkymmentä ostoskeskusta ja ei sitten muuta.
Turistirysä pahemmasta päästä.
Linkit tuli ja silti toivotan hyvää matkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 17:43

Samaa mieltä Papitin kanssa, että Las Palmasissa on enemmän valikoimaa. Atlantico on suuri ostoskeskus, mutta ei tarjoa mitään ihmeellistä. Voihan tuon käydä katsomassa. Playa del Inglesistä pääsee helposti bussilla. Mieluummin kyllä lähtisin katsomaan vuoristokyliä, joihin Playa del Inglesistä pääsee bussilla. Turisti-infosta kannattaa kysellä aikataulut jne.